Tuttavalla oli todella voimakas pahoinvointi ja oli todella varma, että tulee tyttö, mutta toisin kävi, poika tuliTilasin just raskauskeijulta gender maker testin, oon viikolla 11. Kiva "nähdä" kumpaa testi ennustaa ja onko tulos sitten oikein Ainakin pahoinvointi on voimakasta ja oon kuullut että tyttöraskauksissa isompi määrä estrogeenia tekee voinnin kehnommaksi.
Mulla oli just tänään nt ultra ja oon 99% varma et meille on tulosss tyttö nyt odotellaan vielä NIPT testiä ni tietää sit varmaks sukupuolenTilasin just raskauskeijulta gender maker testin, oon viikolla 11. Kiva "nähdä" kumpaa testi ennustaa ja onko tulos sitten oikein Ainakin pahoinvointi on voimakasta ja oon kuullut että tyttöraskauksissa isompi määrä estrogeenia tekee voinnin kehnommaksi.
Aattelin tosiaan kans et tilaisin semmosen testin läbäl mut nii se on kyl aika kallis ja pari viiko päästä tulee kummiski sen NIPT testin tulosTilasin just raskauskeijulta gender maker testin, oon viikolla 11. Kiva "nähdä" kumpaa testi ennustaa ja onko tulos sitten oikein Ainakin pahoinvointi on voimakasta ja oon kuullut että tyttöraskauksissa isompi määrä estrogeenia tekee voinnin kehnommaksi.
Mulla on nyt vika raskaus joten ajattelin just että ihan hauskuuden vuoksi teen sen kun en välttämättä nipt ä saa. Mulla ollut kaksi raskautta, molemmat tuttöjä, ekassa hirvee pahoinvointi, toisessa vähäinen x)Aattelin tosiaan kans et tilaisin semmosen testin läbäl mut nii se on kyl aika kallis ja pari viiko päästä tulee kummiski sen NIPT testin tulos