Tyttö vai poika

vierailija
Ensimmäinen raskaus, odotin poikaa oli todella helppo, pahoinvointia oli parina aamuna, vatsa oli synnytykseen asti tosi pieni. Toinen raskaus, odotin tyttöä, todella kova kova pahoinvointi ja muutenkin "raskas" raskaus ja iso vatsa ja liitoskipuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Diipadapa
vierailija
Tilasin just raskauskeijulta gender maker testin, oon viikolla 11. Kiva "nähdä" kumpaa testi ennustaa ja onko tulos sitten oikein :) Ainakin pahoinvointi on voimakasta ja oon kuullut että tyttöraskauksissa isompi määrä estrogeenia tekee voinnin kehnommaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Diipadapa
vierailija
Tilasin just raskauskeijulta gender maker testin, oon viikolla 11. Kiva "nähdä" kumpaa testi ennustaa ja onko tulos sitten oikein Ainakin pahoinvointi on voimakasta ja oon kuullut että tyttöraskauksissa isompi määrä estrogeenia tekee voinnin kehnommaksi.
Tuttavalla oli todella voimakas pahoinvointi ja oli todella varma, että tulee tyttö, mutta toisin kävi, poika tuli
 
  • Tykkää
Reactions: Diipadapa
vierailija
4 raskautta, 2 tyttöä, 2 poikaa.Tytöistä oli paljon finnejä kasvoissa alkuraskaudessa.Jokaisessa raskaudessa kuvotusta ja väsymystä aluksi, vatsan malli poikavatsa kaikista neljöstä:)
 
  • Tykkää
Reactions: Diipadapa
vierailija
Tilasin just raskauskeijulta gender maker testin, oon viikolla 11. Kiva "nähdä" kumpaa testi ennustaa ja onko tulos sitten oikein Ainakin pahoinvointi on voimakasta ja oon kuullut että tyttöraskauksissa isompi määrä estrogeenia tekee voinnin kehnommaksi.
Mulla oli just tänään nt ultra ja oon 99% varma et meille on tulosss tyttö nyt odotellaan vielä NIPT testiä ni tietää sit varmaks sukupuolen
 
vierailija
Tilasin just raskauskeijulta gender maker testin, oon viikolla 11. Kiva "nähdä" kumpaa testi ennustaa ja onko tulos sitten oikein Ainakin pahoinvointi on voimakasta ja oon kuullut että tyttöraskauksissa isompi määrä estrogeenia tekee voinnin kehnommaksi.
Aattelin tosiaan kans et tilaisin semmosen testin läbäl mut nii se on kyl aika kallis ja pari viiko päästä tulee kummiski sen NIPT testin tulos
 
vierailija
Aattelin tosiaan kans et tilaisin semmosen testin läbäl mut nii se on kyl aika kallis ja pari viiko päästä tulee kummiski sen NIPT testin tulos
Mulla on nyt vika raskaus joten ajattelin just että ihan hauskuuden vuoksi teen sen kun en välttämättä nipt ä saa. Mulla ollut kaksi raskautta, molemmat tuttöjä, ekassa hirvee pahoinvointi, toisessa vähäinen x)
 
vierailija
Kova pahoinvointi alkuun, helpottui kun toinen kolmannes alkoi muttei ole loppunut vieläkään kokonaan. Enää onneksi vain ällötystä ja on vähenemään päin! Naama kukkinut ja jotenkin ällöttävän rasvainen, vaikka mulla todella kuiva iho. Hiukset rasvoittuu todella nopeasti. Vatsa näyttää koripallolta, kasvaa kovasti eteen. Edestä ja takaa katsottuna vatsa piiloutuu hyvin, eikä edes edestä nää kunnolla koko pötsiä.
Vauvan syke ollut aina 145-155 eli sykeuskomus ei pitänyt paikkaansa. Olin kuullut että pojat pitää useesti jalkoja auki ja esittelee paikkojaa, tämä piti meillä 110% paikkaansa :D Eli rakas poika tulossa <3
 

Yhteistyössä