Tyttö vai poika?????

toisaalta tuo pippeli osa ylempänä näyttää siltä kuin olis kaksi viivaa, mutta väitän kyllä enemmän pojaksi, koska tuon pippelin alla on kyllä melko selvät pallurat. Näkeekös joku muu muuta? :D ellei sitten nuo mun näkemät pallurat ole häpyluu... hiukan kun osais paremmin hahmottaa mitenpäin tuo vauveli on kuvassa. Ei kyllä mä edelleen väitän että poika on....
 
Viimeksi muokattu:
Mä kyllä veikkaisin tyttöä. Meillä samanmoinen kuva pojasta ja siinä kyllä pippeli ja kivespussit erottuu selkeästi ja selevästi jalkojen välissä "ulkonevat".:D
Lisäisin kuvan jos osaisin..
 
mä vertaan vaan tuota näkymää meidän pojista kahteen ja toisella näkyi vehkeet hyvin samalla lailla. valkoisena alueena ne pallit ja pippeli sojotti siit. vähän kuin tuossa vois olla. riippuu tietenkin miten päin tuon vauvan jalat tuossa on. En saa hamotettua missä on pyllypuoli. Jos on tuolla oikealla ja siellä takana selkäpuoli niin vois olla se tyttö, mutta jos pylly jää alapuolelle (kuten tuosta koukussa olevasta jalasta epäilen) niin sitten väitän edelleen pojaksi. meillä on toisesta pojasta saatu kuva ja se on otettu niin selvästi pyllyn alta, että ne kelekset näkyy sieltä haaroista ulkonevasti. toisella taas näkyi erilailla. tuo valkoine alue vois kyllä niin hyvin olla kivekset ja se pippeli sojottaa vähän yläoikealle. :D sekoitetaan sun pää nyt kunnolla niin joudut varaamaan vielä 4D aikaa kun jää vaivaamaan :D
 

Yhteistyössä