Tyttö vai poika? Sisältää kuvan :)

vastasinjo: N o sehän on pääasia, kunhan näyttää ihanalta :)

Joutuu muuten joku syömään nyt hatullisen spermaa... :xmas:

mä: Tyttö ollut joskus ihan vaaleanpunaisissa vaatteissa, ja pari tyyppiä eri kerroilla kysyi että kumpi on... Että näköjään ne vaatteet ei kerro mitään, eikä näköjään ulkonäkökään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Deluxxe:
vastasinjo: N o sehän on pääasia, kunhan näyttää ihanalta :)

Joutuu muuten joku syömään nyt hatullisen spermaa... :xmas:

mä: Tyttö ollut joskus ihan vaaleanpunaisissa vaatteissa, ja pari tyyppiä eri kerroilla kysyi että kumpi on... Että näköjään ne vaatteet ei kerro mitään, eikä näköjään ulkonäkökään :)
Mm, tuli mieleen hauska juttu mikä kävi siskon tytölle uimarannalla. Tyttö jotain parivuotias ja sellaset aika poikamaiset vaaleet hiukset (ehkä 10 cm pitkät, kasvo sit myöhemmin), ja tyttö oli alasti ja silti joku luuli pojaks! Nyt pari vuotta myöhemmin ei tyttö vois olla enemmän tytön näkönen eli ei se sukupuoli niin selvä oo tossa iässä!
 
mä: Eihän se olekaan. Sukulaiset kun sanovat että on niin tytön näköinen, niin ajattelin testata sanovatko ne sen sen takia että haluan sen kuulla :kieh: Kai se nyt näyttää tytöltä kun sillä on tytön vaatteet! Tai no joo, pari on sanonut täällä että nättää silti pojalta :)

Lunatic: Ihana, rujo naama :D

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Deluxxe:
Lunatic: Ihana, rujo naama :D
:) Mutta totta se on. Tyttövauvoilla on jotenkin pehmeämpipiirteinen nassu, sellanen sulosempi.. killisilmät ja pyöreät posket. Pojilta puuttuu sitä jotain mitä tyttöjen nassuissa on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Deluxxe:
Kone temppuilee, olisi muuten vastaus tullut jo aiemmin! Eli tyttöhän tuo on :) Hilma kiittää silmäkehuista :flower:



Juuri luin ketjun ja lunttaamatta arvelin tytöksi. Söpö lapsi! :heart:
 

Yhteistyössä