Tyttö vai poika rakenneultrakuvassa?

• Viestiketjun aloittaja "Maijamehiläinen"
  • Ensimmäinen viesti
"Maijamehiläinen"
Eilen oli rakenneultra, saatiin sukupuolesta tälläinen kuva. Kuvassa siis näkyy luut, suunta ilmeisesti jalkojen suunnasta, niin käsitin. Kumpi kuvassa on? Kerron kätilön veikkauksen myöhemmin :)

bin
[QUOTE="Maijamehiläinen";29430933]Ei kun 2014-luvulta ;) Kuvassa ei kai ollut tarkoituskaan näkyä kuin tuo sukupuoli, ja kolme luuta siinä näkyy keskellä kuitenkin aika selvästi.[/QUOTE]

jaa no nyt mä ymmärrän :) tyttöä mä veikkaisin.

ruotsin puolella keskustelupalstoilla arvuutellaan sukupuolta kallon mukaan. siinä on ihan järkeäkin kun aattelee että miesten ja naisten kallot on ainaki aikusena eri malliset. googleta skull theory ja muista että tätäkään ei ihan tosissaan tartte ottaa :) menee samaan kategoriaan kun sormus- ja ruokasoodatestit.

Ken guru
[QUOTE="Maijamehiläinen";29447915]Onko tytöllä aina siis nuo kolme luuta näkyvissä? Näkyykö pojilla jotain luita, miten?[/QUOTE]

Tytöillä näkyy "kolme riisinjyvää", sanottiin meille viime ultrassa. Ja tyttö meille tulikin.

"henni"
jaa no nyt mä ymmärrän :) tyttöä mä veikkaisin.

ruotsin puolella keskustelupalstoilla arvuutellaan sukupuolta kallon mukaan. siinä on ihan järkeäkin kun aattelee että miesten ja naisten kallot on ainaki aikusena eri malliset. googleta skull theory ja muista että tätäkään ei ihan tosissaan tartte ottaa :) menee samaan kategoriaan kun sormus- ja ruokasoodatestit.

Muistan joskus lapsena olleeni Heurekassa "luennolla" jossa jokainen sai itse tutkia onko miehen vai naisen kallo. Miehen kallossa oli mm. se lovi tuossa leuassa, nystyrä kulmakarvojen välissä ja leukaluun kaari oli terävempi.
Sielä vaan kyllä sanottiin, että oikeesti ei ole miehen ja naisen kalloa, vaan voi olla kumminpäin vaan.

"Maijamehiläinen"
[QUOTE="Nenna";29450772]Meillä näkyi myös ultrassa nuo "kolme riisinjyvää", mutta kappas vaan.. Poikahan se oli.[/QUOTE]

No siksipä tässä kyselen... :) alkoi itseäkin epäilyttää :)

Yhteistyössä