tyttö vai poikamasu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras vain

Vieras
ja nuo oireet.
mitä oireita teillä on ollut ja kumpi on syntynyt?
minulla oli kaksi ekaa raskautta,koko ajan pahoinvointia mutta ei iho-oireita.naama oli puhdas yms,ei turvotuksia ei mitään ja tytöt tuli molemmista.
nyt kolmatta odotan ja naama finnejä täynnä,hiukset likaiset ja ei pahoinvointia yhtään ole ollut.ei pysty kunnolla nukkumaankaan vaikka väsyttää koko ajan.
voisko olla poika tulossa? :D
poikaa tässä salaa toivonkin kahden tytön jatkoksi kun tämä jää meidän viimeiseksi :)
mutta eipä tuolla niin väliä,kunhan on terve.

ja tytöistä ei tullut sitä viivaa masuun.
ja nyt on himmeä viiva masussa.

Mulla 5 lasta. 3 tyttöä ja poika. Mahat olleet aina samanlaiset. Huonoa oloa joka kerta. Ja ruokahimoista ei voi mitään päätellä. Ainut ero mikä mulla on ollut niin hiukset kasvaneet tyttöä odottaessa kamalaa vauhtia (pakko käydä kampaajalla 3 viikon välein) ja poikaa odottaessa ei järin yhtään (riitti 6-8viikon välein).

tytön kanssa ei pahoinvointeja, naama ei kukkinut pahemmin ja mielitekoja oli makean suuntaan. Ja sykkeet oli 150 melkein joka kerta. Nyt odotan poikaa ja leuka kukkii välillä pahasti ei tee mieli makeaa, sykkeet 140-145 joka käynti. ja aamupahoinvointi oli voimakasta aluksi.

Pahoinvoinnit voi olla hirveät vaikka olisi poika.
Katso pikemminkin mahan muotoa. Jos sinulla on takaapäin katsottuna yhä vyötärö ja maha on isompi kuin ennen ja selvästi edessä, niin ehkäpä sitten voisi olla poika.

Mä odotan parhaillani poikaa rv 37 (sukupuoli näkynyt selvästi kahdessa ultrassa) ja alkuraskaudessa oli kamala pahoinvointi. Masuun ei ole tullut mitään viivaa, finnejä ei ole tullut juuri ollenkaan, korkeintaan joku ihan pieni joskus ja hiukset ei tunnu rasvoittuvan ollenkaan :D Mulla on koko ajan kuuma (normaalisti palelen aina) ja sormet ja varpaatkin pysyy lämpiminä vaikka yleensä ne on ihan jäässä.

vielä uskoa näihin tyttö- ja poikamasuhumpuukijuttuihin? En halua pahoittaa ap:n mieltä, mutta kun ihan oikeasti ei ole mitään tieteellistä näyttöä, että äidin ulkonäöstä voisi ennustaa lapsen sukupuolta. K.o. "päättelyt" osuu 50% todennäköisyydellä oikeaan.

[QUOTE="odottaja";22510701]vielä uskoa näihin tyttö- ja poikamasuhumpuukijuttuihin? En halua pahoittaa ap:n mieltä, mutta kun ihan oikeasti ei ole mitään tieteellistä näyttöä, että äidin ulkonäöstä voisi ennustaa lapsen sukupuolta. K.o. "päättelyt" osuu 50% todennäköisyydellä oikeaan.[/QUOTE]

no saahan sitä aina ennustaa mut ultrahan se melkein sitten paljastaa,jos paljastaa.kaverin ultrassa näkyi pojan pippeli oikein hyvin,näytti kuvaakin ja siinä näkyi kyllä selvästi että poika on tulossa :D

taitaa olla enempi odottajasta kiinni nämä oireet vastausten perusteella.

mutta mulla oli kahdesta pojasta tuollaiset oireet kun ap.lla nyt. odotan itse nyt kolmatta ja samanlaset oireet kun ap. lla tytöistä. viivaakaan ei nyt ole vaik aikaisemmissa raskauksissa oli. pojista mulla myös maha oli aivan edessä ja ei näkyny takaapäin.

hauskahan näitä on arvailla!

Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimiau;22510659:
Pahoinvoinnit voi olla hirveät vaikka olisi poika.
Katso pikemminkin mahan muotoa. Jos sinulla on takaapäin katsottuna yhä vyötärö ja maha on isompi kuin ennen ja selvästi edessä, niin ehkäpä sitten voisi olla poika.

mun äiti ollut juuri mahaton takaapäin, kolme tyttöä. siskot samoin. kaksi tyttöä, kaksi poikaa. minulla nyt saman lainen mutta en tieedä viel kumpi tulos.

elien kyllä tuosta lähtis veikkaamaan. luulen että tuo mahan muoto on äidin rakenteesta kiinni.

mun mielestä masun muoto on enemmin kiinni odottajan ruumiinrakenteesta kuin sikiön sukupuolesta! Mulla on kaksospojat ja oli ns. poikavatsa, mutta tiedän monta ihan päinvastaista kokemusta.

Yhteistyössä