A
Anita
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 4/08:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Olethan muistanut kummin 27 ja puolivuotispäivät? Oletko kysellyt kummin kuulumisia, jos hänellä on kiireinen elämänvaihe niin siihenhän varmaan on joku syy jonka varmaankin tiedät?
Aikuisen ihmisen puolikkaita tuskin enää muistellaan, lapsen kohdalla se on hieman eri asia. Ja kyllä muistimme onnitella kummin syntymäpäivänä häntä. Olen kysellyt kuulumisia mutten saa vastauksia. Ehkäpä odottelemme sitten niitä 2v synttäreitä suosiolla ja kutsumme sinne, jos ei tule niin ei tule.
Minulla on neljä kummilasta, yhdenkään "puolikasvuosikkaille" en ole kyllä mennyt, eikä ole järjestettykään.
Pitäisiköhän järjestää testimielessä meidän likalle seuraavaksi 1 ja 1/3 vuosipileet....