Tyttö pupulle nimi hakusessa. Ehdotuksia otetaan vastaan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nimi

Vieras
Meille tulee uusi perheenjäsen ensikuussa, pieni valkoinen pupu tyttö<3 Ja nyt nimi asiat alkoivat pyörimään mielessä.

Tässä vähän mitä itse olen mietiskellyt:
Utu, Hattara, Lumikki (ehkä vähän tylsä), Tiuku, Mymmeli, Vanilla

Sitten vähän näitä, jotka eivät millään tavalla sovi tuohon turkin väriin.. mutta haittaako se sitten mittään? :
Kiiwi, Suffeli, Coco, Nekku

Ja viimeisenä miehen ehdotus: Paisti.. Eka olin, että hyi kamala mutta onhan tuo omalla tavallaan hauska :D

Ehdotuksia tosiaan otetaan vastaan, vaikeampi keksiä tyttö kanille just se passeli nimi, kuin pojalle. Pojusta ois tullu: Wilis tai James :D Löytysköhän tytölle jotain tämän suuntaista nimeä?

Ja mikäs näistä edellisistä olisi teistä ihanin? :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär;26098659:
Hattara on hauska. Meillä poikapupu, jonka nimi on Taateli. Mietittiin, jos tulisi tyttöpupu, niin sen nimeksi tulee Viikuna.

Viikunahan ois oikein passeli Taatelin kaverille :) Ihanan veikeä nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja tykkään;26098687:
Kaneli ja Neilikka olivat omat pupuni :) Maisa on myös kiva nimi..

Maisa on kyllä kiva ja monen tuttavapiirin lapsen nimi.. kahtoskohan nuo pahasti, jos pupun ristisin samalla nimellä? :D Ei ehkä kehtoo :)

No meillä oli pupuneiti (ja myöhemmin ruouva, eli 8,5vuotiaaksi) nimeltä Elisabeth eli Ellu :) Näinkin kuninkaallinen nimi oli siitä syystä, että ekaksi meille tuli poikapupu nimeltä Lennart eli Lennu. Koska Lennart oli saanut nimensä Viron edesmenneen presidentin mukaan, niin piti sitten laitta tyttöpupullekin tarpeeksi korkearvoinen nimi :D

Itse tykkään noista "tavis"-nimistä lemmikeilläkin. Eli saattaisin laitta just jonkun Liisan tai Mimmun :) Sun vaihtoehdoista toi Mymmeli oli minusta kiva.

No meillä oli pupuneiti (ja myöhemmin ruouva, eli 8,5vuotiaaksi) nimeltä Elisabeth eli Ellu :) Näinkin kuninkaallinen nimi oli siitä syystä, että ekaksi meille tuli poikapupu nimeltä Lennart eli Lennu. Koska Lennart oli saanut nimensä Viron edesmenneen presidentin mukaan, niin piti sitten laitta tyttöpupullekin tarpeeksi korkearvoinen nimi :D

Itse tykkään noista "tavis"-nimistä lemmikeilläkin. Eli saattaisin laitta just jonkun Liisan tai Mimmun :) Sun vaihtoehdoista toi Mymmeli oli minusta kiva.

Lennart on aivan ihana nimi pupulle! :) Jännä, että nämä poikien nimet kolahtavat enemmän..

[QUOTE="Eden";29094166]Minulle ostettiin valkoisen pentu tyttö pupun ja mää en tiiä minkä nimen voisin antaa sille onko teillä ideoita?[/QUOTE]

Toi sun nikki eli Eden ois mainio nimi.