Tyttö nukkuu ulkona teltassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foortti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Foortti harmaana

Vieras
Siis nukkuu se.

Poika tuli sisälle kun pelottaa ja nukkuu nyt omassa sängyssä.

MUTTA kun MUA pelottaa:

1. takaovi pitää jättää lukitsematta jos tulee hätä ja MÄ en pysty nukkuu jos joku muu änkee sisään tappaa meijet
2. Bodomit sun muut
3. lapsikaappaukset
4. sitte JOS se tulee mä pelästyn ( =) )

Mut joo ihan oikeest, mitä mä teen?
=/

Liiallinen mielikuvitus jooo

Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
Ja onhan tuolla noi kaikki citykarhutkin!! Ei. Hae lapsi sisälle! Minä en uskaltais laittaa ulos nukkuu..

Argh.

Onneks ei täälläpäin oo kun läjä siilejä ja peuroja =)

Joo mut toi mun mielikuvitus joo, on vähä liiallinen.

Aamulla herätys kello 5 töihin, saas nähdä kun meikän käy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko sulla miestä(lapsen isä)? pistä se sinne kaveriks nukkumaan

Hyvä idis, sillä oliskin huomenna vapaapäivä =)

Mut epäilen, et vetoaa siihen, et mä oon taulapää-idiootti ja sen selkä menee kans jumiin =D

meidän esikoisella on ollu teltta parvekkeella kolmatta kesää, se on sen ikioma kesähuone.siellä nukkuu koko kesän,uni maistuu ja tykkää olla siellä.päivälläkin menee sinne jos haluaa olla rauhassa.muuten kun joutuu jakamaan huoneen veljen kans.kyl ne siel teltassa selviää,ihmisethän leireilee kaiken aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
meidän esikoisella on ollu teltta parvekkeella kolmatta kesää, se on sen ikioma kesähuone.siellä nukkuu koko kesän,uni maistuu ja tykkää olla siellä.päivälläkin menee sinne jos haluaa olla rauhassa.muuten kun joutuu jakamaan huoneen veljen kans.kyl ne siel teltassa selviää,ihmisethän leireilee kaiken aikaa.

Parvekkeelle harvemmin kai kukaa tunkee toisin kun vaikka tonne takapihalle..

Toisalta tälläinen hiljainen taama, mut mut mut argh.

Minua myös pelottaa kaikki lapsikaappaukset, pedofiilit ym. Yksinään teltassa nukkuva lapsihan on ihannteellinen kohde pedofiilille. Lapsia on siepattu keskellä päivääkin. Mahdollisuus on tietysti suunnilleen 0,0001 % mutta kuitenkin olemassa... onko teillä millainen piha? Meneekö siinä katua lähellä? Onko kadulta näköyhteys pihalle?

Nyt sulta unohtu sudet, ahmat, ketut. Ne kaikki kulkee ihmisten pihoissa. Sitten sinne telttaan voi mönkiä hämähäkkejä tai vaikka käärme, hiirikään ei olisi kumma. Tai sitten joku irrallaan oleva pittbulli tai vankikarkuri tai erivärinen ihminen, iiks.. Tai se myrsky voi iskeä uudelleen ja viedä koko teltan mennessään.

Voi hemmetti miten pumpulipullassa te kasvatatte lapsianne. Lapsikaappaukset? Joo, no jos ei ole huoltajuuskiistoja, ei tartte pelätä. Pedofiilit? Ne voi napata sen muksun mukaansa ihan missä tahansa jos niikseen tulee. Antakaa lapsienne elää normaalisti, ei tarvitse sitten hoitaa 30 vuoden päästä tutisevaa raukkaa peräkammarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Voi hemmetti miten pumpulipullassa te kasvatatte lapsianne. Lapsikaappaukset? Joo, no jos ei ole huoltajuuskiistoja, ei tartte pelätä. Pedofiilit? Ne voi napata sen muksun mukaansa ihan missä tahansa jos niikseen tulee. Antakaa lapsienne elää normaalisti, ei tarvitse sitten hoitaa 30 vuoden päästä tutisevaa raukkaa peräkammarissa.

Mulla ei ole lapsia, mutta ahdistaisi kyllä nukkua ovet auki ja pelätä, että joku hullu tulee ovesta. Ja jos pieni lapsi yksin yöllä pihalla teltassa niin sekin vielä, suomalaisissa taloissa kun on usein tosi matalat aidat, jos nyt on aitaa ollenkaan.

Hö, meillä ovet aika usein ei lukittuina, tosin joskus tulee semmoinen tunne, että täytyy käydä laittamassa lukkoon.
Muksut on saaneet mennä takapihalle telttaan ja me asutaan ihan metsän laidassa.
Tosin mun on helppo päästää, kun ne tulee sieltä jonossa tunnin sisällä pois, kun eivät uskalla olla :D

Yhteistyössä