Meillä siis tyttö ulkoleikeissä kaatui, niin etten itse nähnyt tapahtumaa. Tuli itkien luokseni, ja valitti kaatumista. Kyynärpäässä oli naarmuja, ja siihen laitettiin laastari, ja hetken kuluttua tyttö meni jatkamaan leikkejään. Palasi sitten pian kuitenkin takaisin itkuisena ja kivuliaana, sanoi että käteen sattuu. :| Oli kovin flaati, itkuinen ja onneton. Laitettiin käsi koholle ja siihen kylmää. TK:ssa käytiin, siellä puolen tunnin odotuksen aikana neiti selkeästi virkistyi, ryhtyi juttelevaiseksi ja iloiseksi omaksi itsekseen. Lääkäri käänteli kättä, kokeili liikkuvuutta ja liikeratoja (tai jotain, en mä niitä niin ymmärrä
) ja sanoi, että käsi ei ainakaan ole sijoiltaan (lapsi osoitta kivun kyynärvarteen hiukan kyynärpään alapuolelle), ja oli sitä mieltä että se ei myöskään olisi murtunut koska lapsi ei sen kivuliaampi ollut. Olin sitten samaa mieltä, että turha lähteä kauemmas päivystykseen, mutta...
:|
Nyt en oikein tiedä. Lapsi edelleen valittelee, että käsi on kipeä, ennen nukkumaan menoa ei sitä halunnut käyttää, pitää vaan kantosideasennossa vartaloa vasten. Haluaa nukkua tyynyt käden alla. Turvotusta ei ole, eikä mustelmaa. Voisiko se kuitenkin olla murtunut?
:|
Nyt en oikein tiedä. Lapsi edelleen valittelee, että käsi on kipeä, ennen nukkumaan menoa ei sitä halunnut käyttää, pitää vaan kantosideasennossa vartaloa vasten. Haluaa nukkua tyynyt käden alla. Turvotusta ei ole, eikä mustelmaa. Voisiko se kuitenkin olla murtunut?