Tyttö ja poika leikkivät sopuisasti,mutta tyttö + kaksi poikaa ei,eikä kaksi tyttöä+poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

galluppi

Vieras
Olen huomannut,että kolme poikaa kyllä leikkivät hyvin yhdessä. Samoin poika ja tyttö kahdestaan,MUTTA jos tilanne,että leikkimässä kaksi poikaa ja yksi tyttö tai kaksi tyttöä ja yksi poika NIIN leikit ei meinaa onnistua millään. Kyse siis n.viisivuotiaista. Onko muut huomanneet samaa?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Etkö ole ennen kuullut, että 3 ei sovi yhteen, aikuisissakaan.

No, kolme miestäkin pärjää keskenään,mutku yksi nainen lisätään joukkoon ni johan tulee hankalat oltavat.

Puhumattakaan,että kahden naisen joukkoon laitetaan mies...johan alkaa kilpailu.

Enemmän tulee riitaa jos on kolme tyttöä! Mutta jos poika on "vieraileva tähti" kahden tytön leikeissä, tytöt leikkivät onnessaan "poikien leikkejä", koska ne ovat jotain uutta. Näin ainakin olen huomioinut.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Enemmän tulee riitaa jos on kolme tyttöä! Mutta jos poika on "vieraileva tähti" kahden tytön leikeissä, tytöt leikkivät onnessaan "poikien leikkejä", koska ne ovat jotain uutta. Näin ainakin olen huomioinut.

Joo, vieraskoreutta ja uutuuden viehätystä :). Varsinkin jos poika miellyttävä ja kivaa seuraa.

Yhteistyössä