Tyttö (12v) toi uuden kaverin tänään käymään meilllä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omgg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Omgg

Vieras
.... olen tuon kaverin nähnyt joskus mutta hän oli muuttunut hurjasti. Lävistys huulessa, nenässä ja kulmassa. Korvassa joku iso mikä meni korvan yläosassa lävistäen kahdesta kohtaa, sellainen piikki.

Tyttäreni kertoi että tuolla samanikäisellä kaverillaan on myös napakoru.

Kuulostaa (ja kieltämättä näyttikin, tämä kaveri on kuitenkin vielä lapsenkasvoinen) tosi hurjalle. Vai olenko vaan kalkkis..

Nyt vaan ootellaan millon oma lapsi alkaa vouhkaamaan lävistyksistä :D
Ainakaan vielä ei ole osoittanut kiinnostusta. Miten muilla tämän ikäisillä?

Nykyään nuorisokulttuuri on niin laaja, että voi olla kavereita erilaisista alakulttuureista. Ei välttämättä siis ole niin, että tyttäresikin alkaa haluta lävistyksiä vain kaverin takia. Nykyään on yleistä, että kaveriporukassa on monta ihan eri pukeutumistyyliä, esim. gootteja tms.

Joo, oma tytär halusi lävistyksen tuossa iässä. En antanut lupaa, sen sijaan suostuin hyväksymään pienen ja siistin tatuoinnin kun tytär täyttäisi 14. Edellytykset tatuoinnille olivat ne,että tyttö piirtää sen itse ja se kuvaa jotain sellaista, mikä ei tule koko elämän aikana muuttumaan.
Ja pieni koko & helppo piilotettavuus.
Jäi lävistyshaaveet kun oli jotain "isompaa" odotettavissa. Ei muksu ole sitä tatuointia katunut, on jo aikuinen.

Oma tytär halusi lävistyksen, en antanut lupaa ennen kuin täyttäisi 15v mutta sitten ollessaan hieman alle 14v antoi kaverin lävistää, mitäs siinä sitten, onneksi ei huuli tulehtunut :/

Siis 12v? Kuulostaa aika hurjalta.

Missähän lävistäjällä tyttö lie käynyt, vai lävistellytkö itse itsensä tolla tavalla? Meinaan en ole ikinä törmännyt lävistäjään joka noin nuorelle tekis yhtään mitään läväreitä! "Oma" lävistäjäni sanoi, että hän ei alle 18-vuotiaille tee mitään, muutakuin 15 vuotta täyttäneelle korviin - joka tulee vanhemman kanssa sinne liikkeeseen.

Joo, oma tytär halusi lävistyksen tuossa iässä. En antanut lupaa, sen sijaan suostuin hyväksymään pienen ja siistin tatuoinnin kun tytär täyttäisi 14. Edellytykset tatuoinnille olivat ne,että tyttö piirtää sen itse ja se kuvaa jotain sellaista, mikä ei tule koko elämän aikana muuttumaan.
Ja pieni koko & helppo piilotettavuus.
Jäi lävistyshaaveet kun oli jotain "isompaa" odotettavissa. Ei muksu ole sitä tatuointia katunut, on jo aikuinen.

Miksi tatska olisi jotenkin parempi vaihtoehto kuin lävistys? Lävärin saa aina pois ja reikäkin kasvaa useimmiten vielä umpeen ja näkymättömäksi.

Yhteistyössä