"Tytti Tuppurainen (SDP) pitää itseään paavoväyrysmäisesti eräänlaisena jumalan valittuna"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"– Se oli hirvittävä virhe Tuppuraidelta, varsinainen ”Tuppuraisen töräys”. Se muistetaan USA:ssa taatusti, jos Sdp aikoo hänestä tehdä seuraavan ulkoministerin."

Tuppuraisen kannattaisi muistaa Usan olevan Suomen ainoa turva Venäjää vastaan, vai haluaako Tuppurainen pelata Putinin pelikirjan mukaan...

Timo Haapalalla on näppis ollut autopilotilla.
Jutussaan menevät puurot, vellit ja karhut sekaisin. Välillä karhu on vielä elossa ja sitten jo nyljetty.
Korkeasaaren talviuniltaan heränneet karhut kai saivat kipinän karhuista pakinointiin. MTV uutiset kertoi, että karhut heräsivät jostain syystä ennen aikojaan talviuniltaan virkeinä.
Tytti on täysin oikeassa Rubion puheista. Samaa sanoivat kaikki asiantuntijat.
Timon kannattaa ottaa elämänsä jo löysästi vanhana miehenä ja keksiä itselleen joku leppoisa harrastus.
Mitä lyhyempi kolumni sitä parempi. Tiivistä hyvä mies tiivistä tekstiäsi. Joskus yksikin sana on liikaa.
Tytti on tuleva Suomen presidentti. Siitä ei puolikastakaan sanaa enempää.

Jaa. Olen kerran äänestänyt naista ja se oli Elisabeth Rehn.
Meinasin muuten kerran vahingossa kaataa Halosen Diakonissalaitoksen ovella kun hän oli tulossa lääkäristä ja olin menossa oppitunnille hieman myöhässä. Katsoi todella vihaisesti mutta ei sanonut mitään 😂

Jaa. Olen kerran äänestänyt naista ja se oli Elisabeth Rehn.
Meinasin muuten kerran vahingossa kaataa Halosen Diakonissalaitoksen ovella kun hän oli tulossa lääkäristä ja olin menossa oppitunnille hieman myöhässä. Katsoi todella vihaisesti mutta ei sanonut mitään 😂
Kertoo paljon luonteestasi. Sinua kannattaa varoa Helsingin kaduilla. Olet pahanilmanlintu ja naureskelet toisten kärsimyksille.

Kertoo paljon luonteestasi. Sinua kannattaa varoa Helsingin kaduilla. Olet pahanilmanlintu ja naureskelet toisten kärsimyksille.
Onpa yllättävä kommentti. Ei tarvitse varoa en tule enää Helsinkiin jos ei ole pakko. Olen tehnyt ja teen työtä lähimmäisten kanssa, ei kuulu käytöstapoihini aliarvioida, halventaa, naureskella tai loukata ketään.
Mikä kirjoituksessani iski sinuun niin kovin sekö että törmäsin sattumalta Haloseen.

Yhteistyössä