Tyttäreni ei tanssi WANHOJEN TANSSEISSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Työkaverin lapsi on samanikäinen kuin mun. Tänään se sanoi, että jaahas kohta olis ne vanhojen tanssit! Mitenkäs se teidän tyttö? Tanssiiko se?.
Sanoin, että ei tanssi. "Miksei tanssi? Sehän on tosi kivaa niin meidän tyttö on ainakin tykännyt kovasti ja lähentynyt pojankin kanssa" työkaverini vastas. Sanoin sit, että ei halunnut tanssia. Tämän jälkeen lähdin pois kahvipöydästä.

Kuulin vielä iltapäivällä, kun tää samainen työkaveri jutteli toiselle kolleegalleni ja ihmetteli ääneen: "Miten se ton **** lapsi ei tanssi vanhoissa? Kummaa juttua, ettei edes tytärtään saa tanssimaan" "Niin ihmettelen, kun onhan se kuitenkin ollu niin rempsee ja kiva tyttö toi **** tyttö." "Niin vai onkohan tyttö lihonu ja siks ei poikia kiinnosta?" "Niin voi olla" *naurua*

• Vihainen
Reactions: Lispetti
Mäkään en aikanaan tanssinut. Olin raskaana ja ennenaikaisten supistuksten vuoksi muutenkin varovainen. Ehkä joskus vielä harmittaa kun en tanssinut, vielä ei harmita :)

Mä tanssin ja harmittaa vieläkin, ihan persiistä koko tanssit.
Siihen aikaan se oli vähän pakko, vaihtoehtona ois ollut liikunnan ehdot kesällä. Tai kai ois vaan voinut käydä harjoituksissa ja jättää tanssit väliin, mut pitikin mennä pelleilemään. Ei ainakaan hyvät muistot jäänyt niistäkään kinkereistä :D

Minä tanssin ja oli aivan ihanaa. Harmitti niiden luokkakavereiden puolesta, jotka ei syystä tai toisesta tanssiin lähteneet, monet kun selvästi jäi pois sosiaalisista tai muista itsetunnon tai parittomuuden syistä. Toki suuri osa pois jääneistä oli niitä, joita ei vaan yksinkertaisesti kiinnostanut :) kaikilla omat kiinnostuksen kohteet.

Köyhien lapset eivät välttämättä tanssi siksikään ettei varaa pukuun ja siihen kaikkeen, ei vain kehtaa sanoa. Joten ei ole kiva juoruta selän takana kun ei tiedä johtuisko vaikka siitä varattomuudesta. :/

Meillä ainakin odotettiin vanhojen tansseja ja meillä ainakin jokainen tytöistä tanssi. Pojista pari oli ovimiehiä, kun heille ei paria löytynyt. Oma pukuni ei edes maksanut juuri mitään, sillä mulla oli tätini vanha mekko, johon tehtiin uusi helmaosa ja hiukset mulla laittoi serkkuni.
Toisekseen minusta vanhojen tanssi on osa lukiota ja niihin kuuluu osallistua.

Itse en tanssinut, koska 1) ei ollut rahaa, asuin jo omillani eikä vanhemmat auttaneet 2) Tärkeämpi syy oli, ettei kukaan poika pyytänyt mua tanssimaan ja olisin jäänyt ilman paria.

Oli silloin hirmu surullista kun joutui sen koko tanssiesityksen sivusta seuraamaan. Mutta myöhemmin on miesten kanssa sujunut hyvin kun on vähän kypsynyt ja saanut itsevarmuutta. Työkaverisi on idiootti.

En tanssinut ja toivottavasti kukaan ei säälinyt minua sen takia :D. Olen käynyt itse tanssin alkeissa ja tunsin itseni ihan tarpeeksi vetävän näköiseksi sekä sosiaaliseksi ihmiseksi. Olin kyllä sellaiset kolmisen vuotta niitä 18-kesäisiä poikia vanhempi.

Todella pahantahtoista mielestäni juoruilla jostain toisen kiloista, niinkuin nyt ei voisi olla tuhatta muuta syytä olla osallistumatta johonkin (yleensäkin kyrpii se asenne, että on jotain vikaa kun ei osallistu intopinkeänä joka hemmetin kissanristiäisiin, joka jonkun tädin mielestä on niin ihanaa...).

en mäkään tanssinut. Ei huvittanut ja lisäksi olis pitäny nähdä ylimäärästä vaivaa parin löytämiseen kun poikia oli meidän lukiossa yks viittä tyttöä kohden. Kävin kyllä kattomassa tansseja kun kaverit tanssi ja ihan hauskaa sitä oli mun mielestä seurata "sivustakin".

[QUOTE="niin";25688315]Köyhien lapset eivät välttämättä tanssi siksikään ettei varaa pukuun ja siihen kaikkeen, ei vain kehtaa sanoa. Joten ei ole kiva juoruta selän takana kun ei tiedä johtuisko vaikka siitä varattomuudesta. :/[/QUOTE]

Se on menny ihan mahottomaksi kilpavarusteluksi se tanssitouhu, siksi voisin jättääkin menemättä, jos nyt olisi. AIkanani tanssin, äiti ompeli upean puvun, joka on ollut jomonena vuonna vuokralla. Kiva kokemus joo oli. Meillä tanssiparit vaan laitettiin liikkaopen toimesta, ei siellä kukaan kysynyt kenen kanssa. Itsellä poikaystävä oli samalla luokalla, joten sikäli selvä pari.

Meidän aikaan ei vielä vanhojen tansseja ollut, mutta en varmaan olisi niissä tanssinut- toi pukuhomma olis varmaankin ollut niin out. Kävin kyllä tanssimassa lavoilla ja ravintoloissa ja olinkin jo aika hyvä tanssija, mut tommonen esiintyminen ei olis mulle passannut.

Todella typerää vauhkoamista ja päivittelyä. Mun ei aikoinaan ollut tarkoitus tanssia. Poikia ei ollut läheskään tarpeeksi, joten jätin huoletta puvut ja kampaajat tilaamatta. Luokkakaverille tuli sitten ongelma, kun hänellä oli vermeet hankittuna eikä paria. Pokkana sitten kaverin faijan vanha musta puku päälle, hiukset ponnarilla niskaan ja menoks. Oli hauskaa nostattaa muutama kulmakarva ja olla kuulemma porukan paras "herrasmies".. x) Eli ei kauhean vakava juttu.

Yhteistyössä