Tytsi89!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaipparalli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Onhan täällä paljonkin tullut vastaan lapsettomia. Tässä yksi heistä! :wave:
Itse pidän palstaa läpileikkauksena Suomen naisista. Täällä puhutaan akkojen juttuja laidasta laitaan! :)

Eikä mikään muu palsta ole todellakaan osoittautunut tämän veroiseksi! :D Täällä on aktiivinen porukka, hyvä porukka, kuvat, linkitykset, diskot sun muut. Eikä pidä unohtaa palstan ulkoasua, on sitä tullut nähtyä tylsempiäkin.

veit jalat suusta :D ja täällä kanssa yks lapseton ja jo muutaman vuoden täälä pyöriny...

Ei mullakaan lapsia oo.. Ja oon varmaan joskus sanonutkin, ettei mun täällä pakko ole teidän kanssa jutustella, jos se osoittautuu muille vaikeaksi asiaksi. Että näin. Mutta kun te ootte niiiiin kivvaa seuraa ;) Ja eikös porukassa pidä aina olla myös niitä mustia lampaita??

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:
Minua vaan nyt niin kovasti rupesi kiinnostaan, että miksi viihdyt tällä palstalla, kun et ole äiti? Mun puolesta saat olla täällä vaikka et olekaan mutta halusin vaan kysyä. Tuosta sisarusketjusta huomaa, että ajattelet asioita ihan eri näkökulmasta kuin äidit. Miten sä voit viihtyä palstalla, jonka ihmiset on niin eri elämäntilanteessa, mollaa sua jne. Tuntuu että olet väärässä paikassa, vaikka ei mua yhtään haittaa, vaikka täällä kirjotteletki. Kiinnostais vaan tietää. =)

Ei minua häiritse, vaikka ajattelenkin asioista eri tavalla =) Tykkään lapsista ja useimmista keskusteluista täällä :) En tiedä itsekään, miten olen näin koukkuun jäänyt :D

Ok. Kivaahan se oikeastaan on, että on muitakin kuin äitejä. Sä tuot väriä palstalle. :D

Kiva kuulla :D Vähän kyllä tuli tänään jo paha mieli, kun tuntuu että kaikki luulevat mua nyt joksikin pahoinpitelijäksi :o meni vähän yli se ketju itse kultakin. En ole asiaa ennen edes noin vakavasti ajatellut, ollaanhan me vähän lapsellisia välillä veljen kanssa, mutta tuttuja, kavereita ym. lähinnä naurattaa toi meiän nahistelu :whistle:

Älä välitä :hug: Olisin minäkin voinut joskus lueskella, ennen kuin oli lapsia mutta ei mulla sillon ollu nettiä.

kyllä minäkin täällä rupesin roikkumaan ennen kun rupesin odottamaan...murto-osa kai täällä mitäs nyt puolella koskee lapsia...ja tiedän monta muutakin jotka on ennen raskaaksi tuloa jo täällä roikkunu

Mulla ei ole lapsia mutta palstailen joka päivä..Ehkä se alkoi silloin kun alkoi lapsien teko kiinnostamaan niin eksyin tänne. Nyt kiinnostaa vieläkin enemmän mutta ei noita ole vielä siunaantunut..

Minua vaan nyt niin kovasti rupesi kiinnostaan, että miksi viihdyt tällä palstalla, kun et ole äiti? Mun puolesta saat olla täällä vaikka et olekaan mutta halusin vaan kysyä. Tuosta sisarusketjusta huomaa, että ajattelet asioita ihan eri näkökulmasta kuin äidit. Miten sä voit viihtyä palstalla, jonka ihmiset on niin eri elämäntilanteessa, mollaa sua jne. Tuntuu että olet väärässä paikassa, vaikka ei mua yhtään haittaa, vaikka täällä kirjotteletki. Kiinnostais vaan tietää. =)

Ei minua häiritse, vaikka ajattelenkin asioista eri tavalla =) Tykkään lapsista ja useimmista keskusteluista täällä :) En tiedä itsekään, miten olen näin koukkuun jäänyt :D

Saako kysyä että miten eksyit tänne palstalle silloin joksus?? minua ei haittaa yhtään vaikka täällä oletki..

minäkin eksyin tänne ennen kuin olin raskaana toki lapsesta haaveilin. teekö tässä tytsin tapauksessa se eriksi jutuksi kun hänellä ei ole vaikituista suhdetta?? taitaa useamman mielestä tehdä..

Alkuperäinen kirjoittaja KYSYMYS TYTSI:

Saako kysyä että miten eksyit tänne palstalle silloin joksus?? minua ei haittaa yhtään vaikka täällä oletki..

Luin innokkaana tätini vauvalehtiä ja siellä oli tämän nettisivun osoite =)

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Onhan täällä paljonkin tullut vastaan lapsettomia. Tässä yksi heistä! :wave:
Itse pidän palstaa läpileikkauksena Suomen naisista. Täällä puhutaan akkojen juttuja laidasta laitaan! :)

Eikä mikään muu palsta ole todellakaan osoittautunut tämän veroiseksi! :D Täällä on aktiivinen porukka, hyvä porukka, kuvat, linkitykset, diskot sun muut. Eikä pidä unohtaa palstan ulkoasua, on sitä tullut nähtyä tylsempiäkin.

kyllä täällä mitä nyt palstalla tosiaan puhutaan paaaaaljon muustakin kun lapsista...

toisaalti itse vasta löysin tänne kun tein testiä...

Yhteistyössä