tytsi-89

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilttityttö81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kilttityttö81

Vieras
Tsemppiä rakkauden odotteluun! Itse tapasin mieheni vasta 26v ja sitä ennen ei ollut mulla mitään seurusteluja, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut. Yksi typerä seksiseikkailu oli juuri sen takia että itsekkin aloin uskoa, että jotain pitäs olla. No ei olis sitä tarvittu, jos se nyt ei enää kadutakkaan kauheesti.

Semmosta vaan kysysin, että kun tossa toisessa ketjussa jotenkin sanoit, että kaks kertaa oot vaan ihastunut (???). Tarkottaako noi kunnollisia ihastumisia? Onko sitten semmosia pienempiä ihastumisia tai ihastumisen alkuja ollu enempi?

Kirjotan pimeenä ku on vaan tämmönen palstan seurailija.

[QUOTE="vieras";27256324]No mene sinä siitä muualle komentelemasta!

Kyllä tytsi on täysin kykeneväinen itse päättämään vastaako vai eikö vastaa kyselyihin, on ollut tähänkin asti.
Kiitos ja hei sulle.[/QUOTE]

Elä sie vittuile kun et kerta osaa!! Tiedän että Tytsi on hyvinkin kykenevä vastaamaan , mutta kuka jaksaa jatkuvasti turhaa suunsoittoa lukea ja kommentoida?? Kerro sie jaksaisitko sie ite jos sinusta alettaisiin keksimään satuja ja niitä täällä leviteltäisin totena?

Elä sie vittuile kun et kerta osaa!! Tiedän että Tytsi on hyvinkin kykenevä vastaamaan , mutta kuka jaksaa jatkuvasti turhaa suunsoittoa lukea ja kommentoida?? Kerro sie jaksaisitko sie ite jos sinusta alettaisiin keksimään satuja ja niitä täällä leviteltäisin totena?

:D

Oli kesä oli mopo,
oli kesämopo, mopo, mopo,
oli kesämopo vaaleenpunainen.

Lähtikö mopo lapasesta?

[QUOTE="vieras";27256349]:D

Oli kesä oli mopo,
oli kesämopo vaaleenpunainen.

Lähtikö mopo lapasesta?[/QUOTE]

Eli ennemmin heität leikiksi kun pitäisi vastata kysymykseen :) Jatka valitsemallasi tiellä, onnea ;)

Jos yhtään on seurannu tytsin "kehitystä" ja juttuja täällä plussalla, ei niista esiintulleista seikoista ylläty. Eihän topicin tarvitse kuin liittyä ninatt-hen tai johonkin, mikä ninatt-tä olisi voinut kiinnostaa, on tytsi siellä kieli pitkällä pauhaamassa, ja mielipiteetkin on suoraan ninatt-ltä kopioituja. Tytsihän on itsekin kertonut täällä pakkomielteestään.

pakkomielteestään.

No tuo sillä kyllä on. Mäkin olen joutunut kuuntelemaan sitä lähes maanisdepressiivisen kuulosta "Se on kamalan ilkeä ihminen, kohteli mua niin julmasti" ja heti perään "Se on niin älykäs, kaunis ja ihana, voitaisikohan vielä olla ystäviä. Onks se puhunut musta? Joko olet sanonut sille 'mitämilloinkin'...?"

Ensin se oli tavallaan sulosta, kun on toinen niin lapsellinen ja naivi, mutta nopeasti se alkaa ärsyttää ja se sosialinen kömpelyys muuttuu ahdistavaksi ja pakkomielteisen tuntuseksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Kilttityttö81;27256120:
Tsemppiä rakkauden odotteluun! Itse tapasin mieheni vasta 26v ja sitä ennen ei ollut mulla mitään seurusteluja, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut. Yksi typerä seksiseikkailu oli juuri sen takia että itsekkin aloin uskoa, että jotain pitäs olla. No ei olis sitä tarvittu, jos se nyt ei enää kadutakkaan kauheesti.

Semmosta vaan kysysin, että kun tossa toisessa ketjussa jotenkin sanoit, että kaks kertaa oot vaan ihastunut (???). Tarkottaako noi kunnollisia ihastumisia? Onko sitten semmosia pienempiä ihastumisia tai ihastumisen alkuja ollu enempi?

Kirjotan pimeenä ku on vaan tämmönen palstan seurailija.
sama tarina minulla:D, tosin mieheni vei neitsyytenikin.

jos hän sanoisi että kaikki on valetta alkaisit haukkua häntä valehtelijaksi, joten anna ollla|O

No toisaalta, kyllähän se totuudelta jo alkaa kuulostaa. Vai onko kellään mitään edes jokssenkin uskottavaa salaliittoteoriaa? Olisin ollut valmis epäilemään huhun todenperäisyyttä, mutta niin moni on asiasta nyt avautunut, eikä tytsikään ole kiistänyt mitään, että aika selväksi on käymässä asian laita. En vain olisi noin kiltin oloisesta tyttösestä haluunut uskoa.

Yhteistyössä