tytsi-89 onko sulla omia lapsia?

• Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
[ ei kai sitä enää 18 v voi olla varma että selibaatti jatkuu vielä kauan jos se elämän mies tulee vastaan, joka vie jalat alta ja pyöräyttää pään sekaisin ihan kunnolla
Kyllä mä ainakin olin varma ja pidin periaatteeni loppuun asti.
Mun periaate oli se, että sänkyyn vasta vihkimisen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ei ole, vastasin sulle jo tohon yhteen ketjuun =) Jos siis olet sama tyyppi. Galleriassa on kuvia on mun kahdesta rakkaasta serkkulapsestani, 4v tytöstä ja 2v pojasta :heart: Omia ei tule vielä muutamaan vuoteen ;)
Äläs vanno.. ;) Munkin piti opiskella ammatti ensin ja olla vähän aikaa sinkkuelämä-meiningillä, muutama vuos töitä ja sit perhettä. Vaan kuin käi? Kesken opintojen 19v raskaaksi ja yhteensä olen n. vuoden töitä tehnyt ja kuopuksen myötä en enää ammattiini palaa.. Elämä yllättää edelleen..

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
[ ei kai sitä enää 18 v voi olla varma että selibaatti jatkuu vielä kauan jos se elämän mies tulee vastaan, joka vie jalat alta ja pyöräyttää pään sekaisin ihan kunnolla
Kyllä mä ainakin olin varma ja pidin periaatteeni loppuun asti.
Mun periaate oli se, että sänkyyn vasta vihkimisen jälkeen.

mutta voihan se elämän mies tulla niinkin että alttarillekin pian päätyy ja ihan herran luvalla sänkyyn saa mennä.

fani
Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Ei ole, vastasin sulle jo tohon yhteen ketjuun =) Jos siis olet sama tyyppi. Galleriassa on kuvia on mun kahdesta rakkaasta serkkulapsestani, 4v tytöstä ja 2v pojasta :heart: Omia ei tule vielä muutamaan vuoteen ;)
Äläs vanno.. ;) Munkin piti opiskella ammatti ensin ja olla vähän aikaa sinkkuelämä-meiningillä, muutama vuos töitä ja sit perhettä. Vaan kuin käi? Kesken opintojen 19v raskaaksi ja yhteensä olen n. vuoden töitä tehnyt ja kuopuksen myötä en enää ammattiini palaa.. Elämä yllättää edelleen..
No hei. Jos tytsi ei poikaystävää ees saa tai sille anna niin voi mennä 15vuottakin

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Antakaa sen tytsin jo olla.... :headwall:

En tiedä asiasta mitään mutta tätä lynkkausketjua lukiessa tulee mieleen että jos täällä joku kirjoittaisikin "kypsymättömiä"juttuja niin eikö "kypsyyttä"ole juuri se että ymmärtää kypsymätöntä eikä aloita mitään lynkkausketjua ja jättää omaan arvoonsa ne provosoivat jutut.

vieras
Miten te aikuiset naiset viitsitte kiusata täällä palstalla tuota nuorta tyttöä? Antakaa tytön olla ja harjoitella aikuisena oloa vaikka tällä palstalla jos hän niin haluaa. Tehän olette kuin pahimpia koulukiusaajia vaikka teidän pitäisi olla aikuisia ja luultavasti olette lisäksi jonkun lapsiparan vanhempiakin ja esimerkkinä pitäisi olla huh huh...

anteeksi tästäkin on varmaan jo puhuttu ja kysytty ja asia selvitetty, mutta onko serkkulastesi vanhemmilta lupa laittaa heidän lastensa kuvat tuonne galleriaan?
Ja anteeksi pieni kyynisyys näin aamusta, mutta ei sitä kukaan voi olla varma saako koskaan lapsia ja toisaalta taas ei kukaan sukukypsässä iässä oleva voi olla varma että lapsia ei tule "muutamaan vuoteen" koska ei kai sitä enää 18 v voi olla varma että selibaatti jatkuu vielä kauan jos se elämän mies tulee vastaan, joka vie jalat alta ja pyöräyttää pään sekaisin ihan kunnolla
:LOL: Anteeksi, alkoi jo naurattamaan..tarviiko sitä joka sanaan takertua? :eek: Kai mä nyt sen itse saan päättää, missä iässä olen valmis äidiksi..jos tulen vahingossa raskaaksi niin se on tietenkin eri juttu, mutta noin muuten. Haluan elää ensin rauhassa nuoruuttani ja opiskella ym. :) Ja kyllähän siinä miestäkin tarvitaan ;)

Älkää nyt taas alottako. Mä olen antanut julkisen lupauksen täällä, että mut saa kivittää jos vielä vastaan tytsille pahasti. Ja en tiiä miten pystyn hillitsemään äkäpussiuteni näin kiukkuisena (pillerit on kyllä sit kivoja kun aiheuttavat mielialanvaihteluja). Älkää kiitos saattako minua kivitettäväksi!! :saint:

Älkää nyt taas alottako. Mä olen antanut julkisen lupauksen täällä, että mut saa kivittää jos vielä vastaan tytsille pahasti. Ja en tiiä miten pystyn hillitsemään äkäpussiuteni näin kiukkuisena (pillerit on kyllä sit kivoja kun aiheuttavat mielialanvaihteluja). Älkää kiitos saattako minua kivitettäväksi!! :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Mihin sun nyt muka pitäisi pahasti vastata? :whistle:

Älä yritä. En kommetoi. Pysyn vakaassa aikomuksessani. Meidän keskinäiset kemiamme tietäen vaikenen nykyään kuin muuri, ellei ole mitään hyvää sanottavaa.

Älä yritä. En kommetoi. Pysyn vakaassa aikomuksessani. Meidän keskinäiset kemiamme tietäen vaikenen nykyään kuin muuri, ellei ole mitään hyvää sanottavaa.
Just just. Ihmettelen kyllä, mitä erimielisyyksiä meillä voi olla MUN yksityisasioista, siitä onko mulla lapsia vai ei tai koska niitä haluaisin...

Just just. Ihmettelen kyllä, mitä erimielisyyksiä meillä voi olla MUN yksityisasioista, siitä onko mulla lapsia vai ei tai koska niitä haluaisin...

Voi kyllä meillä voi. Varsinkin, jos tämäkin ketju menee taas jankkaamiseksi. Sitäpaitsi nämä mitään SUN yksityisasioita ole kun koko palstan kanssa ne jaat. Eikö se ole vain hyvä, että tuntee itsensä ja vitutuskynnyksensä ja perääntyy ennen kuin rähjää tuntemattomalle?? Tai jankkaa ärsyttävyyksiin asti. Tästä lähin vaikenen tässä ketjussa kuin muuri.

Yhteistyössä