kyylä
hensku ja tytsi taitaa olla sama tyyppi B)Alkuperäinen kirjoittaja Special K:Miten teitä voi niin häiritä noi tytsin jutut`?
hensku ja tytsi taitaa olla sama tyyppi B)Alkuperäinen kirjoittaja Special K:Miten teitä voi niin häiritä noi tytsin jutut`?
Kyllä mä ainakin olin varma ja pidin periaatteeni loppuun asti.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:[ ei kai sitä enää 18 v voi olla varma että selibaatti jatkuu vielä kauan jos se elämän mies tulee vastaan, joka vie jalat alta ja pyöräyttää pään sekaisin ihan kunnolla
Äläs vanno.. Munkin piti opiskella ammatti ensin ja olla vähän aikaa sinkkuelämä-meiningillä, muutama vuos töitä ja sit perhettä. Vaan kuin käi? Kesken opintojen 19v raskaaksi ja yhteensä olen n. vuoden töitä tehnyt ja kuopuksen myötä en enää ammattiini palaa.. Elämä yllättää edelleen..Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ei ole, vastasin sulle jo tohon yhteen ketjuun =) Jos siis olet sama tyyppi. Galleriassa on kuvia on mun kahdesta rakkaasta serkkulapsestani, 4v tytöstä ja 2v pojasta :heart: Omia ei tule vielä muutamaan vuoteen
Ihan vain uteliaisuuttani.Suurin osa eksyy tänne ekan kerran varmaan kun on tullut raskaaksi.Kookosta kirjoitti että tuli tänne jo ennen raskautta.Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:saanko kysyä vieraalta miksi tuollaista kysyit?
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Kyllä mä ainakin olin varma ja pidin periaatteeni loppuun asti.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:[ ei kai sitä enää 18 v voi olla varma että selibaatti jatkuu vielä kauan jos se elämän mies tulee vastaan, joka vie jalat alta ja pyöräyttää pään sekaisin ihan kunnolla
Mun periaate oli se, että sänkyyn vasta vihkimisen jälkeen.
ei häiritse kun ei liian vakavasti ota. Mielenkiintoisempaa keskustella kuin päivän ruuasta tai makuuhuoneen värisävyistäAlkuperäinen kirjoittaja Special K:Miten teitä voi niin häiritä noi tytsin jutut`?
No hei. Jos tytsi ei poikaystävää ees saa tai sille anna niin voi mennä 15vuottakinAlkuperäinen kirjoittaja melle:Äläs vanno.. Munkin piti opiskella ammatti ensin ja olla vähän aikaa sinkkuelämä-meiningillä, muutama vuos töitä ja sit perhettä. Vaan kuin käi? Kesken opintojen 19v raskaaksi ja yhteensä olen n. vuoden töitä tehnyt ja kuopuksen myötä en enää ammattiini palaa.. Elämä yllättää edelleen..Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ei ole, vastasin sulle jo tohon yhteen ketjuun =) Jos siis olet sama tyyppi. Galleriassa on kuvia on mun kahdesta rakkaasta serkkulapsestani, 4v tytöstä ja 2v pojasta :heart: Omia ei tule vielä muutamaan vuoteen
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Antakaa sen tytsin jo olla.... :headwall:
Anteeksi, alkoi jo naurattamaan..tarviiko sitä joka sanaan takertua? Kai mä nyt sen itse saan päättää, missä iässä olen valmis äidiksi..jos tulen vahingossa raskaaksi niin se on tietenkin eri juttu, mutta noin muuten. Haluan elää ensin rauhassa nuoruuttani ja opiskella ym. Ja kyllähän siinä miestäkin tarvitaanAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:anteeksi tästäkin on varmaan jo puhuttu ja kysytty ja asia selvitetty, mutta onko serkkulastesi vanhemmilta lupa laittaa heidän lastensa kuvat tuonne galleriaan?Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ei ole, vastasin sulle jo tohon yhteen ketjuun =) Jos siis olet sama tyyppi. Galleriassa on kuvia on mun kahdesta rakkaasta serkkulapsestani, 4v tytöstä ja 2v pojasta :heart: Omia ei tule vielä muutamaan vuoteen
Ja anteeksi pieni kyynisyys näin aamusta, mutta ei sitä kukaan voi olla varma saako koskaan lapsia ja toisaalta taas ei kukaan sukukypsässä iässä oleva voi olla varma että lapsia ei tule "muutamaan vuoteen" koska ei kai sitä enää 18 v voi olla varma että selibaatti jatkuu vielä kauan jos se elämän mies tulee vastaan, joka vie jalat alta ja pyöräyttää pään sekaisin ihan kunnolla
Mihin sun nyt muka pitäisi pahasti vastata?Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Älkää nyt taas alottako. Mä olen antanut julkisen lupauksen täällä, että mut saa kivittää jos vielä vastaan tytsille pahasti. Ja en tiiä miten pystyn hillitsemään äkäpussiuteni näin kiukkuisena (pillerit on kyllä sit kivoja kun aiheuttavat mielialanvaihteluja). Älkää kiitos saattako minua kivitettäväksi!! :saint:
Älä yritä. En kommetoi. Pysyn vakaassa aikomuksessani. Meidän keskinäiset kemiamme tietäen vaikenen nykyään kuin muuri, ellei ole mitään hyvää sanottavaa.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mihin sun nyt muka pitäisi pahasti vastata?Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Älkää nyt taas alottako. Mä olen antanut julkisen lupauksen täällä, että mut saa kivittää jos vielä vastaan tytsille pahasti. Ja en tiiä miten pystyn hillitsemään äkäpussiuteni näin kiukkuisena (pillerit on kyllä sit kivoja kun aiheuttavat mielialanvaihteluja). Älkää kiitos saattako minua kivitettäväksi!! :saint:
Just just. Ihmettelen kyllä, mitä erimielisyyksiä meillä voi olla MUN yksityisasioista, siitä onko mulla lapsia vai ei tai koska niitä haluaisin...Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Älä yritä. En kommetoi. Pysyn vakaassa aikomuksessani. Meidän keskinäiset kemiamme tietäen vaikenen nykyään kuin muuri, ellei ole mitään hyvää sanottavaa.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mihin sun nyt muka pitäisi pahasti vastata?Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Älkää nyt taas alottako. Mä olen antanut julkisen lupauksen täällä, että mut saa kivittää jos vielä vastaan tytsille pahasti. Ja en tiiä miten pystyn hillitsemään äkäpussiuteni näin kiukkuisena (pillerit on kyllä sit kivoja kun aiheuttavat mielialanvaihteluja). Älkää kiitos saattako minua kivitettäväksi!! :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Just just. Ihmettelen kyllä, mitä erimielisyyksiä meillä voi olla MUN yksityisasioista, siitä onko mulla lapsia vai ei tai koska niitä haluaisin...Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Älä yritä. En kommetoi. Pysyn vakaassa aikomuksessani. Meidän keskinäiset kemiamme tietäen vaikenen nykyään kuin muuri, ellei ole mitään hyvää sanottavaa.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mihin sun nyt muka pitäisi pahasti vastata?Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Älkää nyt taas alottako. Mä olen antanut julkisen lupauksen täällä, että mut saa kivittää jos vielä vastaan tytsille pahasti. Ja en tiiä miten pystyn hillitsemään äkäpussiuteni näin kiukkuisena (pillerit on kyllä sit kivoja kun aiheuttavat mielialanvaihteluja). Älkää kiitos saattako minua kivitettäväksi!! :saint:
Eikö ollakkin? Mutta ei kyllä tänkään palstan lapsellisimmat kakarat.Alkuperäinen kirjoittaja Te ootte:kyllä TYTSI JA NARIKKA LAPSELLISIA KAKAROITA
Kyllä palstan lapsellisimmat ootte. Menkääs nyt äitin kaikkaloon imeen tuttiaAlkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Eikö ollakkin? Mutta ei kyllä tänkään palstan lapsellisimmat kakarat.Alkuperäinen kirjoittaja Te ootte:kyllä TYTSI JA NARIKKA LAPSELLISIA KAKAROITA
(sori, nyt vaikenen.. :saint: )