A
anna mulle sorit
Vieras
Winnie siis...onko hän tyttö vai poika? Vanha lapsuuskaveri laittoi viestiä et vauva syntyi ja sai nimeksi Winnie.Nyt siis mietin et kumpaakohan lajia se Winnie vauva on :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Väestörekisterikeskus tietää sanoa että 15 naista ja 3 miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä täällä vaan huutelen:Oliko lapsella muita nimiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ??:no entä kumman nimi on Venni?? En ikuna oo kuullu tuollasta nimee ennen..
Alkuperäinen kirjoittaja ??:no entä kumman nimi on Venni?? En ikuna oo kuullu tuollasta nimee ennen..
Alkuperäinen kirjoittaja Minä täällä vaan huutelen :Ainahan sitä voi onnitella ja kysyä samalla vaivihkaa, että tuliko muita nimiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Männynkäpy:Alkuperäinen kirjoittaja ??:no entä kumman nimi on Venni?? En ikuna oo kuullu tuollasta nimee ennen..
Venni on poika.
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja Männynkäpy:Alkuperäinen kirjoittaja ??:no entä kumman nimi on Venni?? En ikuna oo kuullu tuollasta nimee ennen..
Venni on poika.
Toisaalta esim. Venny Soldan-Brofelt oli kyllä nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:Kaikki mun tuntemat Winniet on miespuolisia.![]()
*muoks* Tunnen siis kolme.