Tytön joulumekko tuloillaan :D MUOKS. Valmis! *uusia kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitokset kaikille kommenteista! :)

Nii mekon alle tulee valkonen pitkähihainen paita ja valkoiset sukkahousut. Ostin Lindexiltä just mekkoo varten tosi söpöt sukkikset, niis on kohokuviona sydämiä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Onpas sievä!

Täällä taistellaan edelleen raidallisen villapaidan kanssa.... Enää puuttuu 1 hiha ja pääntien viimeistely.

Hieno homma!! :flower: Laitathan sitten kuvan valmiista? :)

Enköhän laita.
Mä hoksasin vähän myöhässä, et tuommosessa raidallisessa kudoksessa on ihan jumalattoman paljon pääteltävää |O

siksi kannattaakin käyttää sellasta lankaa josta tulee valmiiksi ne raidat :saint:

niin ja hieno on mekko, kiva että joku osaa tehdä soveltamalla taitojaan :)

Ihana! Hei, tossahan on nyt pääntiessä ihan samanlaista poimutusta kuin mitä siinä mun mainostamassani latino-mekossa/villatakissa oli. Se oli vaan vinohelmassa je leveämpi. =) IHANA MEKKO.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ihana! Hei, tossahan on nyt pääntiessä ihan samanlaista poimutusta kuin mitä siinä mun mainostamassani latino-mekossa/villatakissa oli. Se oli vaan vinohelmassa je leveämpi. =) IHANA MEKKO.

Joo mä muuten sillon yön pimeinä tunteina hoksasin et kuin mä saan sellasen tehtyä. Meinasin että täytyy alkaa joululoman aikaan testaan, vois olla aika hieno :D

Yhteistyössä