Tytön 7v-synttäreille leikkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äiti

Vieras
Olen niin onneton kaikkien leikkien kanssa ja tytön synttäreille pitäisi keksiä ohjelmaa!:(
Onginta??Mitä muuta???
Muitakin synttärivinkkejä otan vastaan!
Tuntuu kuin kaikki muut äidit ohjelmoisi synttärit tosi huolella..paitsi minä!:(
Jotain pientä naposteltavaa ajattelin ja sitten jotain leikkejä.....
Mikä on IN nykyään 7-vuotiailla???
Hirveä stressi!:(

Osta sellainen jumboiso helmipakkaus ja askartelette niistä, tai hama helmiä
leivotte pullaa tai pikkuleipiä (siinä hoituu se ulosheittolahjakin kun jokainen saa viedä oman askartelun tai syötävän kotiin)

Linkkeihin tutustun paremmin ehtoolla,vaikuttivat ensisilmäyksellä hyviltä!:)
On niin huono olo aina lasten synttäreitten aikaan (lapsia kuusi),kun tuntuu,että muut äidit jaksaa panostaa lastensa synttäreihin paljon enemmän kuin minä ja kun en ole leipoja/askartelija-ihminen!!:(

Kiitokset, mullekin tulossa pojan 7-v synttärit ja tuolta carneval-sivulta löysin kivoja leikkejä. Se neljä eläintä tulee ainakin ulkona leikiksi, jos ei vain sada.

Meillä oli juuri tytön 7v-synttärit. Olin miettinyt vaikka mitä ohjelmaa. Ainoa mikä toteutettiin, oli aarteen etsintä, jossa lapset luki vihjeen, joka johdatti seuraavalle vihjeelle jne ja lopulta löytyi pieni yllätyspussi jokaiselle.

Sen jälkeen lapset itse keksivät että haluavat leikkiä "vettä kengässä" ja siinä se tunti mikä lahjojen jaolta, aarteen etsinnältä ja herkkujen syömiseltä jäi jäljelle sitten menikin. Mitään muuta minun etekäteen miettimästä ohjelmasta ei ehditty toteuttaa.

Anna tuon ikäisten jo itse miettiä ohjelmaa.

Yhteistyössä