Tytön 7v kaveri synttärit....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä vain"

Vieras
Pitäs järestää neidolle kaveri synttärit ja pitäs keksii lapsille ohjelmaa!
MUTTA ei oo mitää ideoita ei siis niinkö minkäälaisia!!! ????
Jotain pitäis keksii että lapset viihtyy oisko teillä jotain hyviä ja järkeviä ideoita? :)
Joo ei tää vie lauma sinne tänne ja tonne ja hanki pellet ja pelit ja vehkeet....

Ei siihen kummoisia ohjelmia tarvita. Osta jäätelöä, kastikkeita ja koristeita, aika kuluu omien annosten väsäilyssä.
Meillä on toisi
Naan yritetty askarrella jotain, mutta riekkuvat mieluummin keskenään.

[QUOTE="Minä vain";29861702]Pitäs järestää neidolle kaveri synttärit ja pitäs keksii lapsille ohjelmaa!
MUTTA ei oo mitää ideoita ei siis niinkö minkäälaisia!!! ????
Jotain pitäis keksii että lapset viihtyy oisko teillä jotain hyviä ja järkeviä ideoita? :)
Joo ei tää vie lauma sinne tänne ja tonne ja hanki pellet ja pelit ja vehkeet....[/QUOTE]
Onkos tuosta apuja. Samanikäisen synttärit:)
Kanelia ja kardemummaa: Ihan tavalliset synttärit

Viihtyyhän ne lapset ilman synttäreitäkin keskenään, joten miksi stressata ohjelmasta. Meillä on perjantaina pojan 7v. synttärit ja ohjelmana on vain onginta, jonka sankari itse halusi. Suurin osa ajasta menee kuitenkin lahjojen avaamiseen ja niiden tutkimiseen. Varsinkin jos legoja tulee, niin niitä rakentelevat, hyvä jos pöytään saa syömään välillä.

Tyttöjen synttäreillä voisi tietty olla kasvomaalausta, kynsien lakkausta yms, jos osaat tehdä. Joku askartelujuttukin voisi tyttöjä kiinnostaa, helmien teko yms.

meillä pojan 7v synttärit viikonloppuna,ja ainakin vesi-ilmapallojen tarkkuusheittoa (ämpäreihin, takapihalla) ja varmaan polkuautokisat. Juhlissa tyttöjä ja poikia kavereina. Jätskiannoksia itsekin ajattelin, vähän riippuu munkätyylin allergioita vanhemmat ilmoittavat.
Jonkunlaista tarkkuusammuntaa meillä on llut niin tytön kuin poikienkin synttäreilä.

En tiedä miksi ressaan asiaa :) joo ainahan lapset viihtyy keskenään ja keksii tekemistä...kai sitä just kuvittelee että pitää olla kaiken maailman ohjelmaa :D vaikka ne ihan tavalliset synttärit on ne parhaat (ööö onko erikoisia synttäreitä :D ) siis ei mitää teemaa tms hömpötystä :) joo tosta kardemumman blogista oli paljonki apua :D että neidin kemuthan ne on eikä mun ;) :) ehkä me jonkulaiset kemut saadaa aikaseks ne ihan perus kemut :P kiitos kaunis muillekkin ideoista :)

No mä opin pojan 7-vee synttäreiltä, että ohjelmaa on ihan hyvä olla. Keksivät tekemistä juu, mutta kun se tuppaa helposti menemään melko lailla riehumiseksi :-) En sit tiedä, onko tyttöjen kanssa eri juttu.

Tyttö on tässä kevään aikana käynyt kolmet kaverisynttärit. Ohjelmana on ollut muffinsien kuorrutusta, pienen korurasian koristelu ja rannekorun tekemistä. Muuten ovat koheltaneet vapaasti :D

yks vuosi ei yhdelle vieraalle kelvannut kun ei ollut mitään tekemistä. seuraavana vuonna vain katraan pomppupaikkaan, ei kelvannut kun en ostanut kaikki hilavitkuttia. joo sen jälkeen on tarkkaan harkittu vieraat ja pidetty ne kotona muutaman kaverin kesken.

Yhteistyössä