Tytön 2v synttärit. Miltä kuulostaa tarjoilut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Sukulaissynttärit:
Suolaiset
-itse tehtyjä lihapaasteijoita
-kinkku-aurahyrriä
-katkarapu- ja graavilohi ruisnappeja (majo, katka/graavi, tilli)

Makeat:
-Suklaatäytekakku
-2 eri laatua keksiä
-tiikerikakku
-isoja vaahtokarkkeija ja suklaakonvehteja

Kaverisynttärit:
Suolaset
-coctailpiirakat+munavoi
-prinssinakit ja pikkulihapullat
-kinkkupiirakka
-sipsejä

Makeat
-mansikka-banaanikakku
-keksejä
-karkkeja

[QUOTE="nami";24494702]sä tiedät itsekin, että tarpeeksi ja hyvvää on on =)[/QUOTE]

Joo, tiedän että ihan hyviä on, etenkin ku mies tekee kakun ja äiti pasteijat :p Ajattelin vaa et näyttääkö pöytä vähän tyhjältä jos ei ole vaikka voileipäkakkua tai jotain suolasta piirakkaa? Entä pitäskö tejä joku ruokasa salaatti pidemmältä tulijoita ajatellen?

Alkuperäinen kirjoittaja tykätään;24494711:
Karkit ja keksit oon alkanu korvaamaan riisimurosuklaalla,,nams
Joko valkosuklaa, riisimuro tai kaakao,kookosrasva,riisimuro jne.

Noi on kyllä hyviä!! Kun olin pieni niin tehtiin aina jouluksi riisimurosuklaata. Hyvä idea, en ite enää ees moisia muistanu :)

Hyvältä kuulostaa! Paitsi että kasvissyöjänä en löytäisi tarjoilupöydästä itselleni mitään suolaista naposteltavaa, mut ehkä teidän sukulaisissa ei olekaan vegetaristeja :)

[QUOTE="minttu";24494736]Hyvältä kuulostaa! Paitsi että kasvissyöjänä en löytäisi tarjoilupöydästä itselleni mitään suolaista naposteltavaa, mut ehkä teidän sukulaisissa ei olekaan vegetaristeja :)[/QUOTE]

Kuulehab ituhippi. eiköhän ap nyt tiedä jos olisi näitä pupunruoka syöjiä. Ja koska he eivät ole allergisia, niin heitä ei tarvi huomioida.

[QUOTE="minttu";24494736]Hyvältä kuulostaa! Paitsi että kasvissyöjänä en löytäisi tarjoilupöydästä itselleni mitään suolaista naposteltavaa, mut ehkä teidän sukulaisissa ei olekaan vegetaristeja :)[/QUOTE]

Ei ole, jos olisi niin tietysti olisi myös kasvisvaihtoehto :)

Mun on ihan pakko kysyä et mitä eroa on 2v. kohdalla sukulais- ja kaverisynttäreillä? Sukulaissynttäreillekö mummit+kummit ja kaverisynttäreille 2v "kaverit" vai lapsiperhekaverit?

Mun on ihan pakko kysyä et mitä eroa on 2v. kohdalla sukulais- ja kaverisynttäreillä? Sukulaissynttäreillekö mummit+kummit ja kaverisynttäreille 2v "kaverit" vai lapsiperhekaverit?
Meillä on pidetty jo 1-vuotiaalle kaverisynttärit :) Meidän tapauksessa perhekerhosta tulivat ne äidit ja lapset joiden kanssa muutenkin tavattiin perhekerhon ulkopuolella. Kaverisynttärit oli siis hyvä syy leikkitreffeille jossa oli normaalia paremmat tarjottavat.

Minäkin mietin tätä synttärihössötystä... Ehkä isompana sitten sellaiset kaverisynttärit voisi järjestää... 1, 2 ja 3 vuotis synttäreillä on vain leivottu täytekakku ja ostettu keksejä, kylään kutsuttu kummit, mummot ja papat ja pari lähikaveriperhettä ja kaikki on saaneet itse aikatauluttaa tulonsa synttäripäivälle.

Sukulaisynttäreille, mummit, kummit, tädit, sedät, isoisovanhemmat ja hyvät ystäväperheet. Kaverisynttäreille ne 2v "kaverit" äiteineen :D Siis tälläse keneen ollaan tutustuttu nyt esm puistossa/perhekerhossa ym. :)

Vaikuttaa hyvältä :D Meillläkin on juhlittu lasten synttäreitä useammassa eri osassa. Koska lähisukua on pieniin tiloihin aika paljon, on sukusynttärit erikseen. Isommille lapsilla on vielä kaverisynttärit erikseen ja kolmannet synttärit muille kavereille ja perhetutuille. Kuullostaa aikamoiselta, mutta sopii meille ja pieneen mökkiimme ei kerralla kaikki mahtuisi.

Yhteistyössä