8
8)
Vieras
Viikon päästä on ristiäiset. Nimeksi tulee siis _______ Sara ______iina. Eli olisiko Janni hyvä? Toinen vaihtoehto on Etta ja 3. nimeksi joku -iina päätteinen. Muitakin nimiä saa etunimeksi ehdottaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nätti;27369187:Nätti nimi...
Janni Sara Katariina voisi kuulostaa hyvältä
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27369185:Etta? Kas kun ei Tvåa tai Trea...
No mulle ei ainakaan tule tuosta nimestä ensimmäisenä mieleen ruotsinkieliset numerot.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27369275:Niin no ei kai jos et edes osaa ruotsia.
Sinä se jaksat aina olla niin ylimielinen ja aina tuputtamassa tuota ruotsia joka paikkaan. Koita jo tajuta, että 99,9999999 %:lle maailman ihmisistä ruotsin kielellä ei ole mitään sijaa elämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27369466:![]()
Mitä ihmettä sä horiset? Kenelle mä ruotsia muka tuputan?
Aina olet ruotsin kielestä mainitsemassa, niin kuin tässäkin ketjussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27369496:No etta nyt vaan sattuu olemaan ruotsiksi ykkönen, ei se minun vikani ole.Kerro toki missä muissa ketjuissa minä niin kovin suurielkeisesti tuputan ruotsia?
Aika monessa muussakin ja aina muutenkin olet olevinasi muita parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27369655:No mainitse nyt edes muutama ketju, kun niitä kerran on niin monta.
Rusketusketjun, siinäkin alentamassa muita.
Rusketusketjun, siinäkin alentamassa muita.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27369790:Voitko virkistää vähän muistiani, tarkalleen millä sivulla sanojesi mukaan tuputan ruotsia?
Mutta sä olet väärässä.mun mielestä janni on pojan nimi