tytölle juhlamekko..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
mistä löytää tytölle juhlamekko (siis ihka oikea JUHLA mekko) jota vois käyttää nyt ja menis vielä kesällä/syksylläkin, siis lyhythiainen.
Ennenkaikkea edullisesti (20-30?) ja koko olis 92cm
Huutista tässä samalla selailen, mut oisko jossain uutena.. ku pikku siirtyy sit pikkusiskolle

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.pompox.fi/WebRoot/Kaupat/Shops/Pompox/4B00/5862/6D2B/D0DF/C5CA/0A28/100B/4DE0/joulumekkovpun.png

ei oikein mun tyylinen :D tai siis tilanteeseen sopiva.. meil useammat ristiäiset + häät tiedossa tässä lähiaikoina ni niitä silmällä pitäen

Jockolla on kivoja ja edullisia juhlamekkoja. Sitten Sarah Louise on ihan ykkönen prinsessa mekoissa. Burberry ja kenzo luonnollisesti myös hyviä valintoja minusta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Christina Dior:
Jockolla on kivoja ja edullisia juhlamekkoja. Sitten Sarah Louise on ihan ykkönen prinsessa mekoissa. Burberry ja kenzo luonnollisesti myös hyviä valintoja minusta. =)

20-30e hei??

Niinpä! Mut ku en mä raski laittaa tytön mekkoon 50-60? ku kuitenki nuilla käyttö kertoja on niin vähän!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

20-30e hei??

Niinpä! Mut ku en mä raski laittaa tytön mekkoon 50-60? ku kuitenki nuilla käyttö kertoja on niin vähän!!

no mut siis mä tarkoitin ku tää yks dior ehdotti jotain kenzoja ja burrea :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

20-30e hei??

no mut siis mä tarkoitin ku tää yks dior ehdotti jotain kenzoja ja burrea :D

jeps