V
vieras
Vieras
Onko kellään kokemuksia siitä, että jos lapsella on diabetes ja joutuu pistämään näitä ateriainsuliineja niin kuka ne päiväkodissa pistää jos hoitajat ei saa laittaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:Alkuperäinen kirjoittaja hei:kyllä ne tarhassa tipat laittaa![]()
ei meidän
Onko joku erityinen syy, miksi kieltäydytään lapsen henkilökohtaisesta lääkityksestä?
Meidän päiväkodissa kaikki hoitajat eivät ole saaneet lähihoitajan koulutusta, joten eivät laita.
Ei kai tippojen laittamiseen tarvitse koulutusta?!![]()
lastenhoitajien mielestä tarvitaan ja kyllä minäkin sitä mieltä olen, että jos lääkettä menee noin usein niin se aika pysytään kotona.
6 kertaa päivässä on kyllä hirvittävän usein. Meillä on reseptissä 2 kertaa päivässä silmätulehdukseen...
Mutta esim klo 6 (kotona), klo 10 (hoidossa), klo 14 (hoidossa), klo 16-17 (kotona), klo 20 (kotona), klo 24 (kotona). Hoidossa annetaan 2 kertaa, onko se hirvittävän usein?
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Näin nyt ohimennen voisin sanoa että välillä tuntuu kyllä että niiden tippojen laittamiseen tarvitaan jonkin sortin koulutus...
Usein ne tipat säilytetään väärin, annostellaan väärään paikkaan ja sorkitaan silmää sillä pullolla/tuubilla ja näin ei pitäisi missään nimessä tapahtua kun silloin se lääkepullo kontaminoituu niillä pöpöillä...
Tietysti on paljon ihmisiä jotka osaavat oikein hienosti niikuin pitää mutta tuntuu että silmien lääkityksessä ollaan vähän hälläväliä asenteella, kunhan joku tippa osuu ees johonkin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kellään kokemuksia siitä, että jos lapsella on diabetes ja joutuu pistämään näitä ateriainsuliineja niin kuka ne päiväkodissa pistää jos hoitajat ei saa laittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja nyt kyllä hihityttää:Eihhhhh......
Mä ymmärrän tän keskustelun, että lapsi vois olla vielä huomisen kotona, mutta mua kyllä suunnattomasti nyt naurattaa tämä, etteikö ilman koulutusta voisi tippoja laittaa. Onneksi meillä ei päiväkodissa, eikä koulussa ole noin tyhmiä tätejä!!
Taidatte olla aikamoisia mämmikouria kaikki?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kellään kokemuksia siitä, että jos lapsella on diabetes ja joutuu pistämään näitä ateriainsuliineja niin kuka ne päiväkodissa pistää jos hoitajat ei saa laittaa?
Näiden mammojen päiväkodissa soitetaan ko tapauksessa ampulanssi.
Jos niillä ois sopiva koulutus....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kellään kokemuksia siitä, että jos lapsella on diabetes ja joutuu pistämään näitä ateriainsuliineja niin kuka ne päiväkodissa pistää jos hoitajat ei saa laittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja nyt kyllä hihityttää:Eihhhhh......
Mä ymmärrän tän keskustelun, että lapsi vois olla vielä huomisen kotona, mutta mua kyllä suunnattomasti nyt naurattaa tämä, etteikö ilman koulutusta voisi tippoja laittaa. Onneksi meillä ei päiväkodissa, eikä koulussa ole noin tyhmiä tätejä!!
![]()
minkäs minä sille voin kun sanoivat että eivät anna niin eivät anna.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja nyt kyllä hihityttää:Eihhhhh......
![]()
minkäs minä sille voin kun sanoivat että eivät anna niin eivät anna.