Tytöllä ollut viikon verran öisin nenä tukossa, mitähän tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
muuten ei ole mitään flunssaa, mutta öisin menee nenä tukkoon, heräilee siihen välillä. 4v. tyttö kyseessä. Mitähän tuohon kannattaa kokeilla, että nenä pysyis auki yön yli? Pilkottua sipulia olen laittanut sängyn viereen parina yönä, mutta en ole huomannut helpotusta.

onko huoneen ovi auki öiseen aikaan?? jos huoneessa paljon tavaraa, niin nehän kerää pölyä ja sillon pölypunkit hipsii pitkin huonetta..raikkaampi huoneilma on helpompi hengittää..

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
ai niin..ja tää helskatin lentsu joka meillä pyörii, alkoi just tollasella tukkosuudella..varo vaan..ette varmana halua tällästä olotilaa kuin meillä..

kuin kauan teillä sitä tukkoisuutta ennen taudin tuloa?

ja mulle tää iski päälle viime viikon alussa vähän kerrassaan..kunnes lauantaina olin ihan tukossa,mutta pysyin jaloillani..sunnuntai ja maanantai olin tosi kipeenä..ja tähän liittyy loputon hedari..

Meillä 4-v pojalla sama juttu! Liekö ikään liittyvää ;) :D Ei kait, meillä on pojalla ihan selvästi pölyallergiaa ja lakanoiden vaihto tiuhaan, tuuletus ja imurointi+siivous auttavat. Ja näin talvisin kyllä huoneilma on myös niin kuivaa, että sekin tekee limakalvot kuiviksi. A-vitamiinitippoja voi kuureina käyttää. Ei jatkuvaan käyttöön kuitenkaan vielä näin pienillä.