Tytön Ticket oli mennyt rikki päiväkodissa!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja "Kääk"
  • Ensimmäinen viesti
Meillä 2x ticketin välikausihaalaria. Pienempi vauvamallinen meni ekas pesus (täysin ohjeiden mukaan pesin) rikki, toisen lahkeen kuminauha oli irronnut ja sitä on vaikea korjata kun on siellä sisällä. Valitin tästä liikkees nii sanottiin vaan että olin eka joka valitti. Sitten ostin taas tyhmänä seuraavaksikin puvuksi ticketin. Siitä lensi hupun nappi heti ekana päivänä. Pikku vikojahan nuo mutta sillä hintaa odottaa vähän laadukkaampaa..

Meillä kirppareilta ostetuis reimois ei ikinä vielä oo ollu mitään vikaa vaikka varmasti ollu useampi käyttäjä. Myös legotecistä ei valittettavaa. Ticketiä ei meille enää tule :(
 
mulla
Meillä 2x ticketin välikausihaalaria. Pienempi vauvamallinen meni ekas pesus (täysin ohjeiden mukaan pesin) rikki, toisen lahkeen kuminauha oli irronnut ja sitä on vaikea korjata kun on siellä sisällä. Valitin tästä liikkees nii sanottiin vaan että olin eka joka valitti. Sitten ostin taas tyhmänä seuraavaksikin puvuksi ticketin. Siitä lensi hupun nappi heti ekana päivänä. Pikku vikojahan nuo mutta sillä hintaa odottaa vähän laadukkaampaa..

Meillä kirppareilta ostetuis reimois ei ikinä vielä oo ollu mitään vikaa vaikka varmasti ollu useampi käyttäjä. Myös legotecistä ei valittettavaa. Ticketiä ei meille enää tule :(
on vähän samoja kokemuksia. Ostin 4v lapselle ticketin, kun sitä niin ylistettiin. Huppu ei pysy kiinni ollenkaan, jalkaremmit irtos heti, hihansuut ja lahkeensuut niin tiukat ettei lapsi saa puettua itse. Lisäksi fleecevuori on puvun sisällä tosi hankala. Tuolla hinnalla pitäs saada lähes kullattu haalari ( :D ), mut paljon huonompi oli mitä reimatec ja lassietec.
 
"höh"
Ompa vaarallinen päiväkoti, jos haalarikin repeää päivän aikana. Onneksi ei ollut kenenkään lapsen poski tai silmä! Palautetta päiväkotiin asiasta! ei lasten haalarit saisi revetä tosta noin vaan.
 
"Take"
Oli ihan pakko oikein käydä katsomassa mitä nämä piljetit nyt sitten maksavat. Mutta siis täh? nehän maksavat satkun pintaan, ilman alennuksia. En minä vaan tiedä mitä meidän pojilla on, mutta yleensä ostan sopivaa kokoa tarjouksessa. Jos maksaa 50 olen tyytyväinen, mutta jos maksaa satkun, niin so what? Ei kai jotkut wannabet brassaile tälläisillä?

http://www.ticket2heaven.fi/lastenvaatteet/tuotteet/ulkovatteet/haalarit/
 

Yhteistyössä