Tytön huone on valmis osa. 2

Toi ketju meni nyt jumiin http://kaksplus.fi/keskustelu/t1458668

Mut olisin tuolta juulta halunnut kysyä että mitä siellä huoneessa sitten hänestä pitäisi olla lisää? Leluja? Huonekaluja? Ja tää onkin pienen 1v. tytön huone, ei isomman.

mIE
Onko tuo seinähylly vinossa vai vääristyykö kuva? Kun näyttäis kuin olis vinollaan.
Todella nätti huone, ei kai tarvis mitään lisää, ajan kanssahan sitä sitten tulee kaikenlaista lisuketta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei minunkaan mielestä puutu mitään, ehkä isompi matto voisi olla kiva.
no joo tuo matto oli vähän liian pieni tohon. Mä jotenkin mietin että noi kalusteet täyttää tota huonetta enemmän ja valitsin sitten vähän pienemmän. Edellisillä kalusteilla tohon huoneeseen ei mahtunut kuin tollainen kapee matto, niin se kait hämäs.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Kyllä sinne iän myötä kertyy lisää / liikaa tavaraa. Että nauti nyt vaan vielä kun voin ;)
No näin mäkin mietin, et kyllä sitä "roinaa" ehtii kertymään vielä vuosien varrella.
Mä mietin sillon muutama vuos kans kun ei ollut kuin sänky ja hylly joss tyhjänä puolet... Että pitäiskö ostaa tavaraa että sais täydemmäks.

Näkisit nyt tuon melkein 5vuotiaan huoneen |O

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Kyllä sinne iän myötä kertyy lisää / liikaa tavaraa. Että nauti nyt vaan vielä kun voin ;)
No näin mäkin mietin, et kyllä sitä "roinaa" ehtii kertymään vielä vuosien varrella.
Mä mietin sillon muutama vuos kans kun ei ollut kuin sänky ja hylly joss tyhjänä puolet... Että pitäiskö ostaa tavaraa että sais täydemmäks.

Näkisit nyt tuon melkein 5vuotiaan huoneen |O
:D

mimamumamo
Kaunis huone! Jos jotain lisäisin ni tolle seinälle missä on Nalle Puh taulu pari taulua (samaa sarjaa?) lisää.

Niitä tavaroita / leluja tosiaan kertyy kuin itsestää, esim joku leikkikeittiö tms voisi olla tulevaisuudessa kiva. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mimamumamo:
Kaunis huone! Jos jotain lisäisin ni tolle seinälle missä on Nalle Puh taulu pari taulua (samaa sarjaa?) lisää.

Niitä tavaroita / leluja tosiaan kertyy kuin itsestää, esim joku leikkikeittiö tms voisi olla tulevaisuudessa kiva. :)
Tuota leikkikeittiötä olen kaupassa katsellut, mut sille ei ole ollut paikkaa niin en ole ostanut. Voipi olla että tarttuu enskerralla kaupasta mukaan =)

Yhteistyössä