tytölle nimi

onhan se kaunis mun kummitytön nimi on Lumi menihän siinä aikansa tottua nimeen mutta kyl kaiken sisäistää.. nyt oman tytön nimi on Junia ja on hieman sisäistämistä vieläkin vaikka pidän nimestä paljon, johtuu siit et tyttö nyt kaks kk ja nimen sai viime la..

Ihan kaunis nimi pikkuselle kiharapäiselle tytöselle, mutta mitä sanoisitte pankin lainaneuvotteluun mentäessä, jos vastaan kävelis tomera, 55-vuotias, nutturapäinen pankkitäti rouva Lumi X... Oisko vielä tuolloin uskottava nimi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2005 klo 11:39 kotiäiti kirjoitti:
eikös lenni-kalle taipaleen tytön nimi ollut lumina tai jotain sinnepäin
Vai eikös se ollu Lumia tai Lumea tai jotain...mutta anyway Lumi on tosi kaunis nimi! Ja sopii vielä tähän vuodenaikaan syntyneelle hyvin! :wave:

Kannattaa varmaan varuiksi sijoittaa keskimmäiseksi nimeksi ja sitten pitää kutsumanimenä. Tai sitten yhdysnimi Lumi-Maria tjtn. Huono esimerkki, mutta siihen päin. Ihana nimi, aivan todella kaunis, mutta voi aiheuttaa myöhemmin sekaannuksia. Tietääkseni Lumi on sukunimikin? Lumi-alkuisia sukunimiä on ainakin jonkin verran...

Myrtti
Lumi on todella kaunis ja MINUN mielestäni hyvinkin uskottava nimi. Tunnen yhden ihanan pankkirouvan jolla on hopeanharmaat hiukset, tyylikkäät vaatteet ja hänen nimensä on VIOLA. Mietin itsekin kaikenlaisia ihania nimiä tytöille ja pojille, jos vielä oman saisi...(kolmannen)

No itse en ehkä laittas mitään luontoonviittaavaa nimeä..joku pyrykin, en tykkää yhtään :whistle: .. mut tehän laitatte lapsellenne sen nimen mistä itse pidätte, ettekä niin ajattele muiden mielipiteitä? Sievä nimi kuitenkin tuo Lumi =)

Yhteistyössä