Te naiset olette tommosia, ettekä osaa ite päättää mitäänEt sitten osannut päättää mitkä ois hyviä ja laittaa pari nimeä.
Joo, ja te miehet olette just tuommoisia, että kun yksi tekee jotakin, niin kaikki on muka samanlaisia. Luulisi Majurinkin tuohon ikään jo oppineen, että ei noin voi yleistää.Te naiset olette tommosia, ettekä osaa ite päättää mitään
No niin. Piti sitten tulla nipottamaan tähänkin ketjuun. Etkä edes vastannut ap:n kysymykseen. Vaikka ei herneen kokoisilla aivoilla mitään kunnon vastausta saakaan aikaiseksi.Te naiset olette tommosia, ettekä osaa ite päättää mitään
Kuules ny palikka, et ilmeisesti osaa lukea, sillä olen vastannut myös ap:n kysymykseen.Alkuperäinen kirjoittaja Näin on!;22152680:No niin. Piti sitten tulla nipottamaan tähänkin ketjuun. Etkä edes vastannut ap:n kysymykseen. Vaikka ei herneen kokoisilla aivoilla mitään kunnon vastausta saakaan aikaiseksi.
Iso peesi. Mistähän löytyis joku Justiina joka pistäis Majurin aisoihin. Voisi vaikka naputella hieman kaulimella otsalohkoon, niin häipyisi turha sovinistisuus. Sori. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Näin on!;22152680:No niin. Piti sitten tulla nipottamaan tähänkin ketjuun. Etkä edes vastannut ap:n kysymykseen. Vaikka ei herneen kokoisilla aivoilla mitään kunnon vastausta saakaan aikaiseksi.
:kiss:Iso peesi. Mistähän löytyis joku Justiina joka pistäis Majurin aisoihin. Voisi vaikka naputella hieman kaulimella otsalohkoon, niin häipyisi turha sovinistisuus. Sori. :saint:
Mikä hiertää, putosko tekarit kahvikuppiin?Kuules ny palikka, et ilmeisesti osaa lukea, sillä olen vastannut myös ap:n kysymykseen.
:headwall:
Kuuleppas nyt majuri. Sanoin "kunnon vastaus". Carola nyt ei minun mielestäni ole mikään kunnon vastaus. Ei niin rumaa nimeä kukaan anna pienelle prinsessalle. HÖH! Mutta sinun herneen kokoisista aivoista nyt ei varmaankaan lähde yhtään sen parempaa nimiehdotusta.Kuules ny palikka, et ilmeisesti osaa lukea, sillä olen vastannut myös ap:n kysymykseen.
:headwall: