Tytölle nimeksi Sikuriina ?

  • Viestiketjun aloittaja kyssäri
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Eikös tuo ole yks Peppi Pitkätossun nimistä.. Rullakatriinakin tais olla yksi..
Peppi Lotta Sikuriina Rullakartiina Eframintytär Kissanminttu. Ja kauheelta kuulostaa edelleen.
No kun Peppi ja Lotta on jo käytössä niminä niin on kai vaan ajan kysymys koska Sikuriina ja Rullakatriina tulevat muotiin, puhumattakaan Kissanmintusta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Eikös tuo ole yks Peppi Pitkätossun nimistä.. Rullakatriinakin tais olla yksi..
Peppi Lotta Sikuriina Rullakartiina Eframintytär Kissanminttu. Ja kauheelta kuulostaa edelleen.
No kun Peppi ja Lotta on jo käytössä niminä niin on kai vaan ajan kysymys koska Sikuriina ja Rullakatriina tulevat muotiin, puhumattakaan Kissanmintusta :D
Se on Pepissä Rullakartiina, ei katriina =) Rullakartiina niinkuin rullaverho, mikähän se onkaan ruotsiksi?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Eikös tuo ole yks Peppi Pitkätossun nimistä.. Rullakatriinakin tais olla yksi..
Peppi Lotta Sikuriina Rullakartiina Eframintytär Kissanminttu. Ja kauheelta kuulostaa edelleen.
No kun Peppi ja Lotta on jo käytössä niminä niin on kai vaan ajan kysymys koska Sikuriina ja Rullakatriina tulevat muotiin, puhumattakaan Kissanmintusta :D
:D
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Mä itse tykkäisin nimestä Sipriina... =)
Ihan kuin jotain keijukaisten nimiä.. mun tytölläni oli pienenä lelukeijukainen ja hän antoi sille nimeksi Alleriina, saa antaa vapaasti tyttölapsille nimeksi jos haluaa :D
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Eikös tuo ole yks Peppi Pitkätossun nimistä.. Rullakatriinakin tais olla yksi..
Peppi Lotta Sikuriina Rullakartiina Eframintytär Kissanminttu. Ja kauheelta kuulostaa edelleen.
No kun Peppi ja Lotta on jo käytössä niminä niin on kai vaan ajan kysymys koska Sikuriina ja Rullakatriina tulevat muotiin, puhumattakaan Kissanmintusta :D
Se on Pepissä Rullakartiina, ei katriina =) Rullakartiina niinkuin rullaverho, mikähän se onkaan ruotsiksi?
Aina vaan parempi :LOL: täytyy myöntää että vaikka olen lukenut melkein kaikki Astrid Lingrenin kirjat niin inhoan Peppiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Mä itse tykkäisin nimestä Sipriina... =)
Ihan kuin jotain keijukaisten nimiä.. mun tytölläni oli pienenä lelukeijukainen ja hän antoi sille nimeksi Alleriina, saa antaa vapaasti tyttölapsille nimeksi jos haluaa :D
En mä tykkää nimestä Alleriina. Ei kuulosta hyvältä. :x Eikä myöskään Sikuriina. Mutta enpä tiedä, miksi tuo Sipriina on niin ihanan kuuloinen nimi... :D
 
voih
Täällä on monta kertaa ollut juttua, että lapsi häpeää sitten murkkuna vanhempiaan syystä tai toisesta (ESIM. jos äiti on jo yhtä vanha kuin muiden mummot). Mitäpä murkku mahtaa ajatella silloin, jos omaksi nimeksi on paiskattu esim. Sikuriina???? Sikuriina vääntyy aika lailla... Sikarina jne. jne.
 
voi,pepillä oli kyllä ihania nimiä.. mut mun tyärellä on sellanen nimi pötkö ettei monella!! sii spitkä..jouduttiin väähän sekotteleen, kun ei päästy muuten yksimielisyyteen nimestä.. on nyt sit molemmille mieleen tytön nimi :D :D
 

Yhteistyössä