Tyroksiinin aloitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aloitin tyroksiinin tänään ja minulle kerrottiin että verikokeisiin voi mennä 4-6 vkon kuluttua. Miksei voi jo aiemmin mennä? Ei kuulemma vaikutus välttämättä näy, mutta luulisi, että heti muutaman päivän kun on lääkettä syönyt se voisi näkyä jo verikokeissa?

Miksi pitäisi mennä aikaisemmin? Vaikka vaikutus näkyisikin nopeammin, ei se kerro todellista tilannetta.
Siis arvot saattavat ehkä noustakin muutamassa päivässä, mutta muutaman päivän jälkeen ei voida vielä päätellä, nousevatko riittävästi, sopivasti vai liikaa. Eli ihan turha ottaa koetta, jolla ei ole mitään virkaa.

Kyllähän se sun olossasi tuntuu nopeammin, mutta eiköhän se ole tutkittu tosiasia ettei verikokeissa näy aiemmin. Mikä hoppu sulla on, malttia ja kärsivällisyyttä täytyisi jo aikuisella olla sen verran että pystyy noudattamaan asiantuntijan ohjeita.

minäkin sain eilen diagnoosin,ja olin erittäin helpottunut..koska olen oireillut jo 2-3vuotta..mutta kun on vaan hoidettu selkäkipua ja nyt viimeksi polvet,joten oireet menivät kipujen tuomaan piikkiin..painonnousu,kömpelyys,väsymys ja vaikka mitä..tänään otin ekan tabletin ja 6viikon päästä uusiin kokeisiin..

muutamassa viikossakaan ei vielä suuria tapahdu. Vajaatoiminnan hoito on erittäin pitkäjännitteistä ja liian nopeista nostoista ja laskuista saa vaan elimistön sekaisin. Odota rauhassa se 6vkoa, silloin vaikutus näkyy verikokeissa ja tarvittava nosto on järkevää.

Yhteistyössä