Typerys kysyy mikä lyhenne kyseessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavallinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
For Your Information. Ääh, tavallisesti vastaan näihin kysymyksiin päin honkia luottaen siihen, että joku toinen kertoo asiain oikean laidan. Välillä siihen vain menee turhan kauan. Kerran ircissä juteltiin #wicca:lla englanniksi suomalaisten kesken ja muuan tyttö kysyi, että mitä on englanniksi "luennoida". Avuliaasti käänsin verbin "to torture". Kannulle tuli lisää porukkaa, jotka tyrmistyivät kuullessaan, että tyttö aikoi kiduttaa luokkatovereitaan, jotta he saisivat lisää tietoa wiccasta. Syyttivät tyttöparkaa sadistiseksi saatananpalvojaksi ja olivat vähällä heittää hänet kannulta pois, kunnes paljastin temppuni. Tyttö ei enää jutellut minulle :(

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
For Your Information. Ääh, tavallisesti vastaan näihin kysymyksiin päin honkia luottaen siihen, että joku toinen kertoo asiain oikean laidan. Välillä siihen vain menee turhan kauan. Kerran ircissä juteltiin #wicca:lla englanniksi suomalaisten kesken ja muuan tyttö kysyi, että mitä on englanniksi "luennoida". Avuliaasti käänsin verbin "to torture". Kannulle tuli lisää porukkaa, jotka tyrmistyivät kuullessaan, että tyttö aikoi kiduttaa luokkatovereitaan, jotta he saisivat lisää tietoa wiccasta. Syyttivät tyttöparkaa sadistiseksi saatananpalvojaksi ja olivat vähällä heittää hänet kannulta pois, kunnes paljastin temppuni. Tyttö ei enää jutellut minulle :(

:laugh:
Anteeksi :ashamed:

Miksi muuten kertoisin näitä juttuja kuin huvittaakseni? Tuo tarina oli äärimmäisestä päästä, sillä yleensä paljastan huijaukseni heti kun ne ovat menneet läpi, eivätkä ne edes yleensä mene läpi. Tahallinen kömpelyys on osoitus huumorintajuni savolaisesta, itsensä alttiiksi asettavasta, laadusta. Olen syntyperäinen savolainen, vaikka olenkin Keski-Suomessa kieroon kasvanut.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:

:laugh:
Anteeksi :ashamed:

:D

On siis vain tiedettävä koska on toisinaan ja koska taas business as usual (tavallisesti).

Tänään turbo vissiin vähän köhii; vähän epätavallinen päivä. Pääasia, että porukka viihtyy.

Yhteistyössä