Mun kysymykset ja kommentit top10piin pääsee ainakin nämä:
"Ai mikä jälkivuoto? alkaako kuukautiset heti?" Tulevaan synnytykseen liittyen, 23v kaverini kysyi, kun sanoin, etten heti parin pvän päästä voi todellakaan tulla heille kylään, että oon vissiin sairaalassa ja on kuitenkin lyhyet imetysvälit ja jälkivuodot sun muut. Olih ihan että häh, luulin hänen siis kuitenkin tietävän jotain, vaikkei omia lapsia olekaan.
Minä: "No, mulla on ollut ennakoivia supistuksia pari vkoa jo..."
Tuttava: "mitä? onko sun synnytys ollut 2vkoa jo käynnissä?"
Kaveri tuli käymään kahvilla ja kysyi onko tullut raskausarpia. Sanolin, että ei ole yhtään, johon hän että varmasti niitä tulee vielä vatsa täyteen.
Anoppi:
1."kuten minulla ja miehelläni avioliitossa... ja teillä noh, missä vaan liitossa..." Olemme siis naimisissa, mutta emme menneet kirkossa naimisiin, joten anoppi ei puhu avioliitosta...
2. "teetkö sä edes miehelles ruokaa?" johon minä, että teen ja osaahan tuo itsekin.
3. Tuli kylään ja meni keittiöön, avas jääkaapin ja sanoi: "eihän teillä ole täällä mitään ruokaa ja keittiökin on sotkuinen..."
4. "ei lasta voi turvakaukalossa kuskata, se pitää kuljettaa vaununkopassa takapenkillä, ainakin minulle on sanottu niin" kun ostimme tulevalle vauvalle kaukalon (anopin ohjeita suORAAN 70-luvulta)
tässä näitä.