Typerintä, mitä sinulle on sanottu, kun sinulla on ollut vauva?

  • Viestiketjun aloittaja Milena
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Esikoisen saatuani mutsin työkaveri sanoi, että "Ootko sä ajatellut yhtään kätkytkuolemaa?" No kiva, kiitos näistä kukista ja vierailuaika tais just loppua!
Voi jösses... Kaikkia sitä onkin...
Kyllähän jokainen äiti kätkytkuolemaa varmaan ajattelee, mutta hei haloo: eihän tuollaista kysytä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bnb:
Alkuperäinen kirjoittaja omena:
veljeni vaimon lapselle sanottiin että anna äidillesikin purkka. mies esittelijä luuli minua siis pojan äidiksi :LOL:
En ymmärtänyt tästä mitään
Oliko tämän kertoja itse mies? Sitten tajuaisin jotain hauskuutta tässäkin, noin muuten en kyllä ymmärrä minäkään.
 
pia
Miehen kaveri kysyi nuorimman ollessa 2vk et joko sen silmät on auennut :D
mä repesin ihan totaalisesti ja tyrskin vaan ku ukko sit vastas vaan et juu onhan ne silmät auennu...katto se kaveri mua vähä pitkillä..mut tais mennä just synnyttäneen naisen omituisuuden piikkiin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Miehen kaveri kysyi nuorimman ollessa 2vk et joko sen silmät on auennut :D
mä repesin ihan totaalisesti ja tyrskin vaan ku ukko sit vastas vaan et juu onhan ne silmät auennu...katto se kaveri mua vähä pitkillä..mut tais mennä just synnyttäneen naisen omituisuuden piikkiin :LOL:
:LOL: :LOL:
 
Tää on ehkä vähän aiheen vierestä mutta esikoisen ollessa vielä pullolla,olin kauppakeskuksessa ja lähdin lämmittämään maitoa lastenhoitohuoneeseen.Avasin oven ja koppi oli täys äitejä vauvat tissillä.Huikkasin ovelta että josko voisivat vähän väistää että saan lämmittetyä pullon mikrossa.Yks äideistä katto nokka vääränä ja tokas ´tää huone on kyllä pääasiassa imettäjille´ :eek: :eek: :eek: Huikkasin sitten vaan että ´tissinikö mä tohon mikroon tungen´ja lähin pois.Voi että kyllä vitutti |O
 
memmu
Anoppi tuli päivittelemään, että kuinka HÄN on väsynyt töitten jälkeen ja kuinka HÄN meinaa nukahtaa ihan istualleen kun on ollu niin väsyttävää... Meillä viikon ikänen vauva... mua ja miestähän ei tietenkään voi ollenkaan väsyttää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Tää on ehkä vähän aiheen vierestä mutta esikoisen ollessa vielä pullolla,olin kauppakeskuksessa ja lähdin lämmittämään maitoa lastenhoitohuoneeseen.Avasin oven ja koppi oli täys äitejä vauvat tissillä.Huikkasin ovelta että josko voisivat vähän väistää että saan lämmittetyä pullon mikrossa.Yks äideistä katto nokka vääränä ja tokas ´tää huone on kyllä pääasiassa imettäjille´ :eek: :eek: :eek: Huikkasin sitten vaan että ´tissinikö mä tohon mikroon tungen´ja lähin pois.Voi että kyllä vitutti |O
:eek: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Tää on ehkä vähän aiheen vierestä mutta esikoisen ollessa vielä pullolla,olin kauppakeskuksessa ja lähdin lämmittämään maitoa lastenhoitohuoneeseen.Avasin oven ja koppi oli täys äitejä vauvat tissillä.Huikkasin ovelta että josko voisivat vähän väistää että saan lämmittetyä pullon mikrossa.Yks äideistä katto nokka vääränä ja tokas ´tää huone on kyllä pääasiassa imettäjille´ :eek: :eek: :eek: Huikkasin sitten vaan että ´tissinikö mä tohon mikroon tungen´ja lähin pois.Voi että kyllä vitutti |O
Olipa törkeätä :kieh:
 
Me käytiin miehen kanssa pikavisiitillä mun työpaikalla tuore vauva mukanamme kaukalossa. Työkaveri sitten heitti kunnon läpän ja kysyi, että onko mulla toinen vauva jäänyt tuonne masuun. Hyvältä tuntui 10 liikakilon kanssa taivaltaessa.
 
ankis
Alkuperäinen kirjoittaja virpia:
työntelin meitin kaksosia vauvaiässä vaunuissa ja eräs vanhempi rouva kyseli että onko molemmat omia .
mitä hassua tuossa nyt on? olen mäkin ollut liikkeellä kahden samanikäisen kanssa ja toine oli oma ja toine ekumminlapseni???
 
Että näin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko se siis loukkaus jos kysyy onko vauva kiltti? Täytyy soittaa veljelle ja pahoitella jos näin on.
No, oletko koskaan kuullut tuhmasta vauvasta? Etpä varmaan.
Kysypä ensi kerralla enemmin, onko vauva ollut helppo.
 
Kettukarkki
Kuopuksesta terkkari mainitsi pariinkin kertaan, että "olet kyllä niin söpö, että melkein voisit tyttö olla..." Kuopus on siis poika :D En jaksanut th:lle mitään sanoa, mutta mun mielestä vauvan söpöydellä ei ole niin mitään tekemistä sukupuolen kanssa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Yksi vanhempi nainen sanoi kaupassa, voi kamalaa, kun lapsen täytyy kasvattaa lasta!! :eek: |O Mä olin kyllä nuoren näköinen, mutta 20-vuotias... :kieh:
Et ole yksin. Samankaltaisia Voi-Herran-Jumala-Sentään-Laps-Parka! -juttuja kuulen koko ajan ja olen sentään 29-vuotias :whistle: Tädit varmaan saisivat slaagin, jos tuo vanhin 9v:kin olisi mukanani, kun heille tuota kauhukohtausta pukkaa...

Parhaita juttuja muuten on lapsiin liittyen ollut, kun nuorimmaiset olivat 1kk ja 2v4kk ikäisiä ja sisarusrattaissa matkasivat vierekkäin (toinen istuen ja toinen kantokopassa maaten) , niin joku mies alkoi udella kassalla, että onkos nuo lapset samanikäisiä :LOL:
 
Kettukarkki
Tuli vielä mieleen pari. Multakin on bussikuski kysyny (pääkaupunkiseudulla) bussissa, että onko siellä vaunuissa vauva. Ei sentään tullut katsomaan, uskoi kun vakuutettiin miehen kanssa asian näin olevan.

Kuopuksen kanssa olin synnärillä, niin joku hoitajista kysyi, että miltäs se nyt tuntuu tällainen hanallinen malli kahden tytön jälkeen. Olin ihan kysymysmerkkinä, kun en itse ollut vielä sisäistänyt vauvan sukupuolta vielä siinä vaiheessa.

Niin ja mun äiti (liki 8-kymppinen silloin) ehdotti toistuvasti, että antaisin vauvalle kauralimaa, että nukkuisi yönsä. Ihan hyvä muuten, mutta allerginen vauvaraukka huusi mahavaivojaan yötä päivää, ei nälkäänsä :D
 

Yhteistyössä