Typerintä, mitä olet kuullut parisuhteessa olevien suostuneen tekemään miehensä tai vaimonsa vaatimuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on parikin esimerkkiä joita aikanani ihmettelin tosi paljon.

Yksi entinen opiskelukaverini joka oli raskaana melko viimeisillään, ei saanut yöllä nukuttua kun sattui selkään, pissatti, oli muutenkin kurjaa. Niinpä hän kertoi, että herätti aina miehensä ja pakotti miehen valvomaan kanssaan ja pitämään seuraa itselleen öisin. Kun ihmettelin, että miksi ihmeessä niin vastasi että yksin on niin ikävää valvoa ja onhan se mieskin halunnut lapsen.
Mies kylläkin joutui heräämään aamulla töihin kuudelta.
Apua! Jos olisin ollut toi mies niin olisin tukkinut muijalta suun vaikka vanhalla villasukalla ja laittanut korvatulpat korviin .

Toinen juttu, yhtä älytön. Työkaveri valitti kun "Timppa" (hänen miehensä) ei yhtään tykkää imurin äänestä eikä anna hänen imuroida, muuta kuin silloin kun on poissa kotoa.
Tää samainen työkaveri ei myöskään saanut tehdä itselleen mitään kaaliruokia vaikka olisi tykännyt niistä, koska "Timppa" inhosi myös kaalin hajua.
Muutenkin hänen kaikki juttunsa koskivat ukkoaan. Timppa sitä ja Timppa tätä.
Ei saakeli! Minä olisin lyönyt imurinputken mokoman äijän omaan käteen ja sanonut että imuroipa sitten ihan itse.

Tiedän ihmisen, joka kaksi vuotta treenasi erittäin vaativaan ulkomaan reissuun, ei nyt mitään vuorikiipeilyä mut tosi rankka olis reissu ollut. Treenikauden aikana tapasi naisen, joka kaksi kuukautta ennen tyypin lähtöä ilmoitti, että ei muuten käy. Hänen kanssaan ollaan koko ajan ja panostetaan kunnolla ja nitkuti natkuti, kundi jätti menemättä. Oli sellainen kerran elämässä-tilaisuus. Alle pari vuotta suhde tuon jälkeen kesti, mies ei kuulemma koskaan päässyt siitä katkeruudesta ja pettymyksestä yli. (varsinkin kun nainen sit valitti, että ne matkaan käytetyt ennakkomaksut yms oli täysin hukkaan heitetty isohko summa, no shit!)

Nooo, sillon kun me muutettiin omakotitaloon niin pakotin miehen mun kanssa aina yöllä pissalle..ku mua pelotti. Nyt kyllä käyn jo ihan kellarissakin itekseni. :D

Tiedän ihmisen, joka kaksi vuotta treenasi erittäin vaativaan ulkomaan reissuun, ei nyt mitään vuorikiipeilyä mut tosi rankka olis reissu ollut. Treenikauden aikana tapasi naisen, joka kaksi kuukautta ennen tyypin lähtöä ilmoitti, että ei muuten käy. Hänen kanssaan ollaan koko ajan ja panostetaan kunnolla ja nitkuti natkuti, kundi jätti menemättä. Oli sellainen kerran elämässä-tilaisuus. Alle pari vuotta suhde tuon jälkeen kesti, mies ei kuulemma koskaan päässyt siitä katkeruudesta ja pettymyksestä yli. (varsinkin kun nainen sit valitti, että ne matkaan käytetyt ennakkomaksut yms oli täysin hukkaan heitetty isohko summa, no shit!)

Tämä on aivan loistava!
Rakkaus voittaa kaikki esteet ja siirtää vuoret.

Mies suostui naisen kiristykseen (ero) ja teki naisen kanssa lapsen. No, ero tuli silti.

Näitä on monta puolin ja toisin, parisuhteen korjausyrityksiä lapsella. Hyvin harvoin toimii ja loppukärsijänä on sitten lapsi, kun ero tulee.

Meilläkään ei mies saa paistaa pekonia jos olen paikalla.
Se haju saa minut oksentamaan.
Eli en kyllä voi syyllistää "Timppaa". :D

Ja mies paistaa pekonit kun olen poissa, eikä se nyt valtava uhraus ole. :D

Työkaveri ei saanut lukea makuuhuoneessa kun miestä häiritsi lehden rapina. Mies siis itse luki tai oli koneella. Tää nainen katteli myös telkkaria lattialla istuen koska mies ei halunnut samalle sohvalle. Tietääkseni ovat edelleen naimisissa.

Typeryydestä en tiedä, mutta en ymmärrä sellaista, että toisen menneisyys halutaan kieltää kokonaan. Tarkoitan sellaisia tilanteita, joissa parisuhteessa on kaksi ihmistä, jolla kummallakin jo aiempiakin parisuhteita takanaan ja menneet suhteet halutaan täysin " lakkauttaa".
Ymmärrän sen, ettei haluta aiempien parisuhteiden ns. siirtyvän siihen nykyiseen. Eikä haluta seurustella ihmisen kanssa, joka ei ole päässyt irti entisestä suhteesta. Mutta sellaista en ymmärrä, että kaikki valokuvat, entiseltä saadut kirjat , levyt yms pitäisi hävittää. En tarkoita, että kenenkään pitäisi pitää esillä kunniapaikalla exänsä valokuvaa kodissaan, jonka jakaa toisen kanssa. Mutta sitäkään en käsitä, että kaikki pitäisi hävittää.

• Tykkää
Reactions: moekoe ja Vanna
Mun äiti vahtii isän syömisiä, ja vaikka kuinka monta kertaa olen kuullut äidin kieltävän isää syömästä mitä milloinkin, koska isä on hänen mielestään jo syönyt tarpeeksi... Ja isä ei ole ollenkaan ylipainoinen edes, eikä ole koskaan ollutkaan (ihmekös, kun vaimo on kytännyt syömisiä jo yli 30 vuotta...)

Typeryydestä en tiedä, mutta en ymmärrä sellaista, että toisen menneisyys halutaan kieltää kokonaan. Tarkoitan sellaisia tilanteita, joissa parisuhteessa on kaksi ihmistä, jolla kummallakin jo aiempiakin parisuhteita takanaan ja menneet suhteet halutaan täysin " lakkauttaa".
Ymmärrän sen, ettei haluta aiempien parisuhteiden ns. siirtyvän siihen nykyiseen. Eikä haluta seurustella ihmisen kanssa, joka ei ole päässyt irti entisestä suhteesta. Mutta sellaista en ymmärrä, että kaikki valokuvat, entiseltä saadut kirjat , levyt yms pitäisi hävittää. En tarkoita, että kenenkään pitäisi pitää esillä kunniapaikalla exänsä valokuvaa kodissaan, jonka jakaa toisen kanssa. Mutta sitäkään en käsitä, että kaikki pitäisi hävittää.

En ymmärrä minäkään, ja ikävä kyllä mieheni on juuri tuommoinen. Hän joskus näki jotain valokuvia minusta ja exästä ja siitäkös sitten riemastui. Kaikki menneisyys piti nimenomaan lakkauttaa, kävi jopa kirjanikin läpi läpi yksitellen varmistaen et niissä ei oo mitään "rakkaudella x". Joo tiedän, sairasta, en vaan tiedä miks annoin sen toimia noin. Nyt asiasta ei enää puhuta, eikä olla otettu esille vuosiin, mut kyllä se vieläki mietityttää et oliko nyt ihan pakko mennä noin pitkälle.

Yhteistyössä