Typerimpiä kysymyksiä mitä sulta on ikinä kysytty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tää tapahtu pienenä jonkun serkun serkun veljen enon saunakaverin kaiman pojan ristiäisissä.
syötiin ainoina lapsina siellä poppareita kun yhtäkkiä tapahtui kauheita. ne loppu!

vietiin kippo sille jonka me ajateltiin olevan vastuussa naksupuolesta ja sanottin pontevasti:
-pop korni on loppu.
-onko pop kornit loppu?

ei mikään kauhee kysymys mut mun mielestä vähän idiootti. siskonkaa vastattin yhdestä suusta että niinhän me just sanottiin.

kysymyksestä en tiedä, mut anoppi kerran kävi tämmösen keskustelun...

mä: ei voida ottaa miedän koiraa mukaan kylään, ku sillä on juoksu
anoppi: kyl meidänkin koira tykkää juoksemisesta ja otetaan se kylään
mä: HÄ??????

tais anopil mennä noi juoksut vähä sekasin... kirjotettuna ihan hölmöä, mut toi tilanne oli jotenkin hauska...

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
neuvolassa kun olin esikoisen kanssa ekaa kertaa uudessa neuvolassa oltiin just muutettu ja pikkunen oli 2 kuukautta vanha niin tää neuvolantäti kysy multa oliko tää lapsi vahinko.mä olin että mitähhhh ei todellakaan olin mennyt vuotta aikasemmin naimisiin ja tyttö oli kyllä ihan todella toivottu .vieläkin pistää vihaks kun aattelen sen tädin sanoja.

Jaa, no mutta jos se neuvolantäti halusi tuota kautta udella teidän tilanteesta. Koska voihan se olla aika huomattavan iso mullistus, jos ei ole lasta ihmeemmin toivonut ja sellainen tuleekin. Tietty aika tökerösti kysytty, mutta ehken nyt ihan noin itteeni ottais.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
neuvolassa kun olin esikoisen kanssa ekaa kertaa uudessa neuvolassa oltiin just muutettu ja pikkunen oli 2 kuukautta vanha niin tää neuvolantäti kysy multa oliko tää lapsi vahinko.mä olin että mitähhhh ei todellakaan olin mennyt vuotta aikasemmin naimisiin ja tyttö oli kyllä ihan todella toivottu .vieläkin pistää vihaks kun aattelen sen tädin sanoja.

Jaa, no mutta jos se neuvolantäti halusi tuota kautta udella teidän tilanteesta. Koska voihan se olla aika huomattavan iso mullistus, jos ei ole lasta ihmeemmin toivonut ja sellainen tuleekin. Tietty aika tökerösti kysytty, mutta ehken nyt ihan noin itteeni ottais.

no ei niiden kuulu kyllä tuollaista kysellä. nehän kysyy sillon kun ekaa neuvolaa varataan että pidätkö vai et, eiköhän se riitä jo!

Alkuperäinen kirjoittaja dfs:

no ei niiden kuulu kyllä tuollaista kysellä. nehän kysyy sillon kun ekaa neuvolaa varataan että pidätkö vai et, eiköhän se riitä jo!

Niin siis olivat uudessa neuvolassa. Ehkä tuollaista tietoa ei voi välittää neuvoloiden sisäisesti? No, joka tapauksessa ei musta ole kauhean törkeää, olkoot teistä vaan.

musta tollanen käytös on törkeää ammattiihmisiltä :(

No mä taidan vaan olla erimieltä kuin te.
Mutta siis onhan noi neuvolantätien kysymykset olleet aika tökerön suoria. Mutta koettakaas ymmärtää, miksi ne kysyy: ne koettaa kartoittaa teidän perheen tilannetta kokonaisvaltaisesti. Vanhemmuuden ja keskenmenonkin kokemukseen voi vaikuttaa se, onko lapsi ollut toivottu, iloinen yllätys vai ehkä jotain muuta. Tietty varsinkin tuon keskenmenon kohdalla neuvolahenkilökunnalla pitäisi olla herkkyyttä olla kysymättä loukkaavasti.

vieläkö yritätte sitä tyttöä?!(oikeesti musta tyhmä kysymys!)
kaverini ex-poikaystävä kysy mieheltäni ulkona kun näki kannon(oltiin kaadettu siis puu)että kasvaako tohon nyt sit uus puu?!!

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
sillon ku esikoinen oli pieni,niin mun täti kysy multa ja mieheltä että:
"mitä te niinku yleensä syötte? syöttekö te ihan normaalia ruokaa?" :o :o :o

Oliko sinulla vai jollain muulla palstalaisella EMINEMIN ( :heart: ) kuva profiilissa ja minä tosissaan kysyin että, "Onko se jonkun mies, joka vaan näyttää vahvasti Eminemiltä?"... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:

Oliko sinulla vai jollain muulla palstalaisella EMINEMIN ( :heart: ) kuva profiilissa ja minä tosissaan kysyin että, "Onko se jonkun mies, joka vaan näyttää vahvasti Eminemiltä?"... :whistle:

:laugh: joo mulla se oli :laugh: :D

Niin siis olivat uudessa neuvolassa. Ehkä tuollaista tietoa ei voi välittää neuvoloiden sisäisesti? No, joka tapauksessa ei musta ole kauhean törkeää, olkoot teistä vaan.

no jos lapsen on pitänyt niin eiköhän se ole ihan riittävä merkki että onko toivottu vai ei?

Kolmas tyttö syntyi perheeseen. Kun lähdin sitten ensimmäistä kertaa käymään perhekerhossa, kerhon vetäjä uteli;
Millainen ilme sun miehellä oli kun se huomasi että taas tuli tyttö?

Mun isä kuoli kun olin ekaluokalla. Olin jonkun aikaa pois koulusta tapauksen johdosta, ja kun palasin, mein ope kysyi multa koko luokan edessä, että MILTÄ NYT TUNTUU? Harmittaa ihan pirusti vieläkin, etten keksinyt silloin mitään nokkelaa vastausta...

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:

:laugh: joo mulla se oli :laugh: :D

Ookei... :whistle:
Mies muuten laittoi minun näyttöön kuvaksi kuvia EMINEMISTÄ... :heart:
Ihan kiva mies... Toivottavasti ei ole ihan traumatisoitunut...

no jos lapsen on pitänyt niin eiköhän se ole ihan riittävä merkki että onko toivottu vai ei?

Tästä nyt on ihan turha alkaa vääntämään, kun ollaan ilmeisen eri mieltä. Mutta todellakin vanhemmuuden kokemiseen voi vaikuttaa se, että onko lasta yritetty 10 vuotta, vähän aikaa vaiko ei ollenkaan. Ja joskus yllätyslapsi voi olla vähän järkytys, mutta se aiotaan silti pitää. Tai voi uskonnollisista tai eettisistä syistä vastustaa aborttia. Mutta turhaa mä vissiin selitän...

Sen perheen henkistä jaksamista se neuvolan täti vaan kartottaa...

lääkäri katseli mun papereita, ja alkoi edellisestä raskaudesta puhumaan. Että abortin sitten teit.
Olin ihan että mitäh, tuulimuna se oli, lääkkeellisesti tyhjennettiin joo :o
Erittäin toivottu olisi ollut.
Tuntui vähän pahalta.

Yhteistyössä