typerä mies

  • Viestiketjun aloittaja menee hermot
  • Ensimmäinen viesti
menee hermot
miksei mies ole koskaan kiinnostunut mun asioista? mutta mun pitäis aina olla mukana 100% kiinnostunut kun on kyse hänestä muuten suuttuu heti. Oon yrittänyt puhua mun suunnitelmista lähteä opiskelemaan ja kysellyt mitä mieltä on jne mut ei ota kantaa mihinkään sanoo vain "vai niin" tai sitten ei mitään se on sen vakio vastaus... sama mitä asia koskee joka liittyy muhun niin aina vain "vai niin"....

ajattelin lähteä opiskelemaan hoitoalalle... "vai niin"
mä haaveilen jo toisesta lapsesta... hiljaisuutta
Mitä mieltä oot kihloihin menosta.... hiljaisuutta
olis mukavaa lähteä pienelle reissulle sinä ja minä... "vai niin"
 
Meillä oli joskus vähän samanlainen kausi. Mies ei oikeen ottanut mihinkään mitään kantaa ja sitten ihmetteli kun tapellaan niin paljon. Kun muutaman kerran olin naama punaisena huutanut että ainoa miten saan hänestä mitään irti on tarjoamalla itseäni tai huutamalla ja koska aina ei jaksa panna, on pakko välillä huutaa, alkoi mennä jakeluun että pitää hieman itsekin avata lärvävärkkiään ja kertoa mitä ajattelee.

Nykyään osataan jo keskustella vaikka tietty välillä edelleen tapellaan. Ja sitä toistakin :p
 
ap
mä ainakin loukkaannun siitä ettei vastata mitään kun kysytään kuitenkin tuollaisia tärkeitä kysmyksiä... vois jopa olettaa ettei sitä kiinnosta koko yhteiselo kun tuollalailla käyttäytyy...
 

Yhteistyössä