typerää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
En tiedä mistä johtuu; aikaisemmin olin hyvissä väleissä äitini kanssa, mutta nykyään jotenkin hankalaa. Tuntuu kuin oma äitini ei arvostaisi minua yhtään, ei kiinnosta tekemiseni, ei ikinä kehu... Usein jättää vastaamatta kun koitan jutella ei vain noteeraa. Sitten usein kehuu sukulaisia, missään vaiheessa ei sano suoraan, mutta en tiedä miksi tulee sellainen olo että yrittää vähän kierteellä sanoa että minulla ei ole näin. :( Jää usein surullinen olo. Yleensä en ota muiden kehumista noin, mutta hänen kohdalla otan. ehkä syynä se että oienestä pitäen on minulle kerrottu lähinnä vain huonoja asioitsa itsestäni, milloin joku kaveri sentään on fiksu, milloin siskosta ei ainankaan tule samanlaista kuin minusta, isäs lainen, äitis lainen yms. Nyt huomaan että olen katkera enkä tiedä kuinka tästä yli. Ja kuten varmaan huomata saattaa omistan huonon itsetunnon, joten sanomisetkin tuntuu aika paljon pahemmalta, olisi se vaan joskus mukava olla joku.

Mut sähän oot jotain, pystyit myöntää että sulla on huono itsetunto. Sä et vaan omia hyviä piirteitä huomaa nytten kun mietit noita asioita ja sitä että sulla on huono itsetunto. Ajattele ja tee asioita jotka saa sut hyvälle mielelle, mieti missä asiassa oot hyvä ja muista kehua ittees. Tuomitset vaan ite ittees kaikkein ankarimmin kun roikut vanhoissa asioissa. Oo rohkeesti oma ittes ja oo ylpee siitä :).

Yhteistyössä