M
M
Vieras
No on aika paksua olettaa, että jättää tyttärensä kotiin ja tulee sun muksua paijaamaan.
Taidat olla vähän....
Taidat olla vähän....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Sen tarkemmin tapausta tietämättä pidän outona sitä, ettei kummi saisi ottaa omaa lastaan mukaan.
Mä en valitsisi kummiksi sellaista kenen lasta/ muuta perhettä en kestäisi itse.
Pakko peesailla.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huvittavaa sinänsä että sinä aina välillä moralisoit toisten juomista tms mutta itse syrjit kummisi lasta.
Miten mä sitä syrjin?
sitä teille kun se on niiin rasittava.
Voi vittu. Ihan varmasti se SAA tulla meille. Ihan varmasti mä en näytä sitä lapselle, että mua rasittaa, kun se ei anna äidilleen hetken rauhaa esim. koota palapeliä poikani kanssa. Ihan varmasti mä en sano mitään, vaikka se kailottaa koko kaupungille, kuinka ÄLLÖTTÄVÄ minun poikani on, kun se ei osaa vielä edes puhua kunnolla (no, 2,5 vee ei vielä osaa ihan kaikkia samoja asioita kuin 6-vuotias). Enkä sano mitään, vaikka se ei voi olla viittä minuuttia hiljaa, että poikani saisi nukahdettua päiväunille. Jne. Ihan varmasti mä ostan tälle tytölle synttäri- ja joululahjat, vaikken ole hänen kumminsa. Että siinä sulle syrjintää.
Alkuperäinen kirjoittaja M:No on aika paksua olettaa, että jättää tyttärensä kotiin ja tulee sun muksua paijaamaan.
Taidat olla vähän....
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Vai haluatko kummin vain siksi teille, että pääsette miehen kanssa tuulettumaan?
Jos lapsi näkeekin kummiaan niin harvoin en oikein käsitä miten voi odottaa niin paljon melkein ventovierasta ihmistä.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Nyt sanot,et saa tulla se lapsi vaikka ekassa tekstissäs tokaisit,ettei tartte kumminkaan tulla jos ei kerran yksin tuu...![]()
"Ei kyllä tarvi tullakaan, jos kerran ei pääse tulemaan yksin"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Nyt sanot,et saa tulla se lapsi vaikka ekassa tekstissäs tokaisit,ettei tartte kumminkaan tulla jos ei kerran yksin tuu...![]()
"Ei kyllä tarvi tullakaan, jos kerran ei pääse tulemaan yksin"
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Vai haluatko kummin vain siksi teille, että pääsette miehen kanssa tuulettumaan?
Jos lapsi näkeekin kummiaan niin harvoin en oikein käsitä miten voi odottaa niin paljon melkein ventovierasta ihmistä.
Ei ei ei... se mun ja miehen ulosmeno on jo haudattu juttu (kummi ei ole siitä tammikuun jälkeen mitään puhunut, vain päiväreissusta), vaikka olisihan sekin kiva ollut, kun meillä ei ole isovanhempia tms. lähellä, niin että meillä on kahdenkeskistä aikaa ihan älyttömän vähän.
Eikä pointti nyt ole sinänsä se, että kyse on nimenomaan pojan kummista - vaan siitä, että hän ei pidä lupaustaan tulla YKSIN viettämään poikani kanssa aikaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huvittavaa sinänsä että sinä aina välillä moralisoit toisten juomista tms mutta itse syrjit kummisi lasta.
Miten mä sitä syrjin?
Voi vittu. Ihan varmasti se SAA tulla meille. Ihan varmasti mä en näytä sitä lapselle, että mua rasittaa, kun se ei anna äidilleen hetken rauhaa esim. koota palapeliä poikani kanssa. Ihan varmasti mä en sano mitään, vaikka se kailottaa koko kaupungille, kuinka ÄLLÖTTÄVÄ minun poikani on, kun se ei osaa vielä edes puhua kunnolla (no, 2,5 vee ei vielä osaa ihan kaikkia samoja asioita kuin 6-vuotias). Enkä sano mitään, vaikka se ei voi olla viittä minuuttia hiljaa, että poikani saisi nukahdettua päiväunille. Jne. Ihan varmasti mä ostan tälle tytölle synttäri- ja joululahjat, vaikken ole hänen kumminsa. Että siinä sulle syrjintää.
Miten 2,5 vuotias muka odottaa niin innolla kummia kylään, jos ei ole aikaisemminkaan juurikaan nähnyt ??? Sinä olet nyt tainnut vähän panna sanoja lapsen suuhun.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huvittavaa sinänsä että sinä aina välillä moralisoit toisten juomista tms mutta itse syrjit kummisi lasta.
Miten mä sitä syrjin?
Miten 2,5 vuotias muka odottaa niin innolla kummia kylään, jos ei ole aikaisemminkaan juurikaan nähnyt ??? Sinä olet nyt tainnut vähän panna sanoja lapsen suuhun.
No kai se nyt odottaa, kun kummi puhelimessa sanoo, että hän tulee käymään, mennään sitten yhdessä puistoon niin saat näyttää sen sun suosikkivempeleen. Ja kyllä ne nyt sen verran ovat nähneet, että poika kumminsa muistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se oma lapsi on jokaiselle äidille se tärkein.Miksi tää kummiasetelma on nykyään menny niin jumalattoman tärkeäksi joillekin? Miksi sen kummilapsen takia pitäs muu elämä pysähtyä edes yhdeksi päiväksi. Kyllä mulle tulis vaivaantunut olo, jos kummilapseni äiti ei huolis mun lapsia mukaan kylään.
Totta kai mä sen huolin, ei siitä ole kysymys. Mua vaan surettaa oman lapseni puolesta, koska hän odottaa kummitätiä kylään, että pääsee piirtämään ja tekemään kuperkeikkoja ym., mutta ei siitä mitään tule, kun kummini tytär määräilee ja haukkuu poikaani minkä kerkeää eikä anna äidilleen vielä 6-vuotiaanakaan esim. vessarauhaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Voi vittu. Ihan varmasti se SAA tulla meille. Ihan varmasti mä en näytä sitä lapselle, että mua rasittaa, kun se ei anna äidilleen hetken rauhaa esim. koota palapeliä poikani kanssa. Ihan varmasti mä en sano mitään, vaikka se kailottaa koko kaupungille, kuinka ÄLLÖTTÄVÄ minun poikani on, kun se ei osaa vielä edes puhua kunnolla (no, 2,5 vee ei vielä osaa ihan kaikkia samoja asioita kuin 6-vuotias). Enkä sano mitään, vaikka se ei voi olla viittä minuuttia hiljaa, että poikani saisi nukahdettua päiväunille. Jne. Ihan varmasti mä ostan tälle tytölle synttäri- ja joululahjat, vaikken ole hänen kumminsa. Että siinä sulle syrjintää.
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se oma lapsi on jokaiselle äidille se tärkein.Miksi tää kummiasetelma on nykyään menny niin jumalattoman tärkeäksi joillekin? Miksi sen kummilapsen takia pitäs muu elämä pysähtyä edes yhdeksi päiväksi. Kyllä mulle tulis vaivaantunut olo, jos kummilapseni äiti ei huolis mun lapsia mukaan kylään.
Totta kai mä sen huolin, ei siitä ole kysymys. Mua vaan surettaa oman lapseni puolesta, koska hän odottaa kummitätiä kylään, että pääsee piirtämään ja tekemään kuperkeikkoja ym., mutta ei siitä mitään tule, kun kummini tytär määräilee ja haukkuu poikaani minkä kerkeää eikä anna äidilleen vielä 6-vuotiaanakaan esim. vessarauhaa.
Mitä jos sinä viettäisit sillä aikaa sen kummin lapsen kanssa aikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Vai haluatko kummin vain siksi teille, että pääsette miehen kanssa tuulettumaan?
Ei ei ei... se mun ja miehen ulosmeno on jo haudattu juttu (kummi ei ole siitä tammikuun jälkeen mitään puhunut, vain päiväreissusta), vaikka olisihan sekin kiva ollut, kun meillä ei ole isovanhempia tms. lähellä, niin että meillä on kahdenkeskistä aikaa ihan älyttömän vähän.
Eikä pointti nyt ole sinänsä se, että kyse on nimenomaan pojan kummista - vaan siitä, että hän ei pidä lupaustaan tulla YKSIN viettämään poikani kanssa aikaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kummasti tunnut tietävän tytön käyttätymisen, vaikka harvoin näette, etkä voi heillä kotonakaan käydä. En voi muuta sanoa, kuin hyvä, etten ole lapsesi kummi.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:[
Sanoun jo, että viettäisin toki, mutta kun tälle lapselle ei sovi moinen. Pitää olla ÄITI lähellä koko ajan. Katsokaas, kun äidillähän voisi olla vaikka kivaa minun poikani kanssa.