Typerä toi suomiarvat.com

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika kauhea sivu. Voitin ilmaisella vitosella 20e ja sen piti olla se miniminosto, mutta eipäs onnistunu kotiutus. Tili jäädytettiin heti. Seuraavana päivänä menin kokeilemaan sivua ja löysin sieltä punaisen Pasin kuvan, jossa luki lunasta voittosi. Noh. painoin sitä ja sitten sammui sivu ja koneelle tuli 12 virusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Osteri Ossi:
Aika kauhea sivu. Voitin ilmaisella vitosella 20e ja sen piti olla se miniminosto, mutta eipäs onnistunu kotiutus. Tili jäädytettiin heti. Seuraavana päivänä menin kokeilemaan sivua ja löysin sieltä punaisen Pasin kuvan, jossa luki lunasta voittosi. Noh. painoin sitä ja sitten sammui sivu ja koneelle tuli 12 virusta.

Mikä ihmeen punainen pasi ? Ei mulla mitään tollaista tullut ?

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsivielä:
1000?, mutta vaati siirtämään pelitilille 600, että saisin sen kotiutettua.
Sitten yritin, mutten enää päässyt sisään. Ilmoitti, että sähköpostiosoite on toiselee käyttäjätunnukselle varattu.

No eipä mitään. Raha on luotu käytettäväksi..

Olin voittanu koko hommas melkein 6000? ja kävi sama homma^

Alkuperäinen kirjoittaja Fogas:
Aika huijaukselta kuullostaa tuo kopio tiliotteesta ja henkkareista..tulee mieleen lukemattomat keinot yrittää käyttää niitä väärin..
Onkohan edes laillista tai minkään pykälän mukaista tuollainen?

On ihan YLEINEN KÄYTÄNTÖ joka paikassa että kotiuttaessa rahoja pyydetään kopiot henkilöllisyystodistuksesta.
Itse olen joutunut toimittamaan "PartyPoker" sivustolle kopion myös laskusta jossa näkyy osoitteeni minkä olen sinne rekisteröinyt, jotta olen voinut kotiuttaa voittoja sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Fogas:
Aika huijaukselta kuullostaa tuo kopio tiliotteesta ja henkkareista..tulee mieleen lukemattomat keinot yrittää käyttää niitä väärin..
Onkohan edes laillista tai minkään pykälän mukaista tuollainen?

On ihan YLEINEN KÄYTÄNTÖ joka paikassa että kotiuttaessa rahoja pyydetään kopiot henkilöllisyystodistuksesta.
Itse olen joutunut toimittamaan "PartyPoker" sivustolle kopion myös laskusta jossa näkyy osoitteeni minkä olen sinne rekisteröinyt, jotta olen voinut kotiuttaa voittoja sieltä.

Voitin suomiarvat.com:ista keväällä 150? sillä 5? bonuksella, eikä mun tarvinu mitään kopioita mistään lähettää. Ja jos ne kysyy tiliotetta, niin se ei tarkota mitään pankista saatua, vaan jokaisella pelitilillä on tiliote missä näkyy kuinka paljon on mihinkin pelannut, millon ja myös voitot samallatavalla. Mulle sieltä soitti virkailija joka kysy nimen, osotteen ja sähköposti osotteen, ei muuta. Rahat oli tilillä kahden päivän päästä. Onhan noita pelisivuja melkeen samalla osotteella netissä aika paljonki, ja kyllä niitten sivujen ulkonäöstäki voi päätellä kannattaako sinne tunnusta luoda, jos on vähänkään järkeä päässä : ))

Alkuperäinen kirjoittaja :
jos oot tallettanu rahaa ja voitat (min nosto 20e) nii pyytävät ensimmäisellä kotiutus kerralla kopion henkkareista ja pankkittiliotteesta sit ku ovat hyväksyneet ne tulee rahat 1-3 pv pannkipäivän sisällä ,itellä meni 2pv kun sain rahat .joten älkää kirjotelko paskaa sivuista tänne ku ette tajuu .ja 5e bonus pitää kierrättää sehän lukee jo siel säännöis .jos epäselvää nii ottakaa ihmeessä yhteyttä sieltä live chat tai sähköpostilla

sit kun niillä on sun henkkarit ja tilinumeros niin ne saa helpolla rahat takas :D

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Ei se kusetusta ole, ihan täysin laillinen pulju.
Oletteko ottaneet huomioon, että jos voittaa ilmaisrahalla (5 euroa/kierrätys 125 euroa( tai voittaa bonusrahoilla, se pitää kierrättää 30 kertaa, eli esimerkiksi 50*3 euroa= 1500 euroa.

Up

Kai te ymmärrätte, että nämä pelifirmat toimivat laittomasti maassa? Ko. firmat kiertävät arpajaislakia (ja melko varmasti myös veroja), joten jos siirrätte rahaa kyseisten firmojen palveluihin, niin ne voivat kadota koska tahansa (ei tosin todennäköistä).
Näiden laittomien yritysten tuotot menevät suoraan veroparatiiseihin.

Oletteko ottaneet huomioon, että jos voittaa ilmaisrahalla (5 euroa/kierrätys 125 euroa( tai voittaa bonusrahoilla, se pitää kierrättää 30 kertaa, eli esimerkiksi 50*3 euroa= 1500 euroa.

Ja mitenköhän sinä saat näistä firmoista laillisia? Jos ko. firmat olisivat laillisia, niin niitä ei johdettaisi veroparatiiseista. Nämä firmat kiertävät arpajaislakia ja veroja.

Ja mitenköhän sinä saat näistä firmoista laillisia? Jos ko. firmat olisivat laillisia, niin niitä ei johdettaisi veroparatiiseista. Nämä firmat kiertävät arpajaislakia ja veroja.

Voi uunelot, tuollahan on varmasti kierrätysvaatimus bonukselle... !jos se on vaikka 20x niin viitosen bonus pitää pelata 20 kertaa eli pitää pelata 100 eurolla ennen kuin voi ruveta nostamaan rahoja. Jos yrittää nostaa aiemmin, niin tottahan se tili lukkoon napsahtaa sopimusehtojen mukaisesti! Kannattaa lukea ne ehdot, bonussäännöt ynnä muut ennen kuin rupeaa valittamaan..! Ne kun sitovat molempia osapuolia, haloo.

Itse olen kotiuttanut suomiarvoilta ja hyvin toimi.Eli nämä kusetuksesta ja tilin jäädytyksestä puhuvat ovat tehneet liian monta tiliä.Sivuilla on selkeet ohjeet miten toimii.Lukekaa hyvät ihmiset säännöt.Tilin lopetuksen voi pyytää asiakaspalvelusta.

Hei. Huomaan, että suomiarvat on kovan pohdinnan alla täällä. Olen itse kirjoittanut melko kattavan selonteon tuosta saitista erääseen rahapeliaiheiseen foorumiin ja kyseinen viesti onkin jo herättänyt jonkun verran keskustelua.

Kirjoitukseeni voi tutustua: http://www.rahapelifoorumi.com/keskustelu/37/suomiarvat/

Vastaan tuolla mielelläni rahapeleihin liittyviin kysymyksiin niiltä osin kuin vain osaan.

Voitin kyseisestä suomiarvat.comista 650e ja siitähän se sähköposti sota sitten syttyikin kun viikon ajan odottelin rahoja ! joten ajattelin kysyä missä ne viipyy? sitten ilmoitettiin että pitää lähettää kopio esim. laskusta jossa on henk.tiedot ja osoite ja tilinumero.. no lähetin sen sinne sähköpostitse sit ne halus lisää todistuksia lähetin ajokortista ja kelakortista kuvat sit ne halus vielä erikseen tiliotteeesta todistuksen ja sit vielä lisää ja lisää todistus aineistoa ? sit tuumasin että kyllä taitaa olla kusetusta koko firma että pienet voitot saa mutta vähän isompi voitto kun tulee niin sit tilit jäädetytetään tai rahat jää tulematta ! olen tässä viikon verran laittanut postia niille ja todistuksia henkilötiedoista jne.. ja vieläkään ei ole rahoja tullut. jos ei nyt 2pv sisään tule vien firman käräjillle. nehän siinä joutuu maksamaan koska mulla on sähköpostissa kaikki todistus aineistot jne.. mutta ei kannata pelata koko paikassa kun on noin vaikeeta kotiuttaa rahojaan !

[QUOTE="Tomppa";22059357]Voitin tuolla viidellä eurolla noin 50€. Nyt kun yritin mennä kotiuttamaan osan rahoista, oli tili poistettu. Ihan silkkaa kusetusta koko homma.[/QUOTE]

Osaatko lukea säännöt? Ilmeisesti et.

minä pelasin peliä ja voitin 1000e suomiarvat peleistä mutta en saanut rahojani yhhyhyy olen köyhä köyhä köööööööööööööööööööyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyhhhhhhhhhhhhhääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Noita kaikkia kolmea pyörittää sama maltalainen porukka. Muakin häiritsee toi henkkareitten/luottokortti numeron kysely kyllä ja rahaa olisi tulossa n.300e. niinkun aiksemmin ilmi tuli ni väkisinki tulee mieleen kaikki mahdolliset väärinkäyttö mahdollisuudet!!! Ajatus miksi ne tarvii sun henkkarit/ luottokortti tiedot jos tilisiirto onnistuu heille ilman mitää kyselyitä mutta voitonlunastus ei sit kuitenkaa samalle tilille takasi...

Alkuperäinen kirjoittaja mä;18967277:
hei kauan sulla kesti tulla rahat ,pitikö sun laittaa sinne henkkareista ja pankkiotteesta kopio ku ekaa kertaa nostit ?

mun piti laittaa kaikkee paskaa tietoa sinne mutta edelleenki ne pyytää lappuja sinne jokka jo oon lähettänyt,mutta eipä vielä rahoja näy

Voitin kyseisestä suomiarvat.comista 650e ja siitähän se sähköposti sota sitten syttyikin kun viikon ajan odottelin rahoja ! joten ajattelin kysyä missä ne viipyy? sitten ilmoitettiin että pitää lähettää kopio esim. laskusta jossa on henk.tiedot ja osoite ja tilinumero.. no lähetin sen sinne sähköpostitse sit ne halus lisää todistuksia lähetin ajokortista ja kelakortista kuvat sit ne halus vielä erikseen tiliotteeesta todistuksen ja sit vielä lisää ja lisää todistus aineistoa ? sit tuumasin että kyllä taitaa olla kusetusta koko firma että pienet voitot saa mutta vähän isompi voitto kun tulee niin sit tilit jäädetytetään tai rahat jää tulematta ! olen tässä viikon verran laittanut postia niille ja todistuksia henkilötiedoista jne.. ja vieläkään ei ole rahoja tullut. jos ei nyt 2pv sisään tule vien firman käräjillle. nehän siinä joutuu maksamaan koska mulla on sähköpostissa kaikki todistus aineistot jne.. mutta ei kannata pelata koko paikassa kun on noin vaikeeta kotiuttaa rahojaan !

AIVANSAMA homma mulla mietin just kans että prkl pitäiskö ilmotella johonki voitin 151,00e enkä ole saanut rahoja edelleenkään ja lisää pyytävät lappuja jotka lähettänyt jo alkaa haiskahtaa!!!! :o en kyllä laittele enään mitään sinne!!!

Yhteistyössä