Typerä myyjä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milla

Vieras
Joulumarkkinoilla jonkun meikkikojun luona myyjä pysäytti minut ja sanoi, että laitetaan vähän meikkiä. Sanoin tähän että ei kiitos, ja olin jatkamassa matkaa kun hän kysyy että miksi ei?

Sanon että meikkaan vain vähän ja että nyt ei kiinnosta enempi meikki. Myyjä sitten katselee arvioiden mitä minulla on naamassa ja sanoo: "onko Lumenea? Kyllä sulla on selvästi Lumenea, se ei peitä mitään! Ja huonosti olet laittanut, ai ai!"

Minä jäin suu auki katsomaan sitä naista, jolla oli itsellään tummaakin tummempi meikkivoide ja luomet täynnä vihreää luomiväriä. Ja silti mulle jäi olo että olin ruma ja huonosti meikannut, vaikka mulla oli naamassa Dioria eikä Lumenea :D Eihän se merkki tietenkään taitoja mukanaan tuo, että juu...

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
oli tietysti jotain kuolleen meren kosmetiikkaa se mamma esittelemässä... heillä ikävä tyyli lähestyä |O

AAARGH! Läheisessä ostoskeskuksessa on juurikin näitä tuotteita myyvä liike. Ja voi äiti että mä aina ei-kiittelen ja "juoksen karkuun". Eivät puhu suomea, juoksevat perässä, eivätkä mukamas ymmärrä englanniksikaan sanottua no thank youta. Mutta auta armias jos haluatkin esittelyä, niin johan osataan kieli kuin kieli |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
oli tietysti jotain kuolleen meren kosmetiikkaa se mamma esittelemässä... heillä ikävä tyyli lähestyä |O

AAARGH! Läheisessä ostoskeskuksessa on juurikin näitä tuotteita myyvä liike. Ja voi äiti että mä aina ei-kiittelen ja "juoksen karkuun". Eivät puhu suomea, juoksevat perässä, eivätkä mukamas ymmärrä englanniksikaan sanottua no thank youta. Mutta auta armias jos haluatkin esittelyä, niin johan osataan kieli kuin kieli |O |O |O

Mä vihaaaaan niitä myös |O
Suomea ne kyllä täällä puhuu, ja niillä on suomalaisiakin töissä. Ihan yhtä ärsyttäviä silti. Ei, en anna niille yhtä minuuttia ajastani, enkä anna niiden vilkaista käsiäni :kieh:

Yhteistyössä