M
"miia"
Vieras
Sain kaksi viikkoa sitten tietää, että olen raskaana. Raskaus ei ollut mitenkään suunniteltu, mutta minulla ja miehelläni oli tarkoitus hankkia lapsia joskus parin vuoden päästä, kunhan menemme naimisiin. Olemme siis kihloissa. Noh, kun sitten kerroin miehelle tämän ilouutisen, että olen raskaana, niin mies tokaisi " Jaa " ja heti sen jälkeen alkoi huutaa ja sanoa, että olen vastuuntunnoton ihminen ja hirmu ilkeä ja typerä kun tulen raskaaksi ja alkoi syytellä minua raskaudesta, vaikka itse minut pisti raskaaksi. Luulin, että raskaus on miehellekkin iloinen yllätys, mutta ei näköjään. Sanoin miehelle, että hänen ei tarvitse sitten lasta nähdä kerta ei halua. Hän otti ja lähti pois yhteisestä asunnostamme ja kun ilmoitin fc:ssä että poika on tulossa, niin mies soitti minulle tänään ja pyysi anteeksi rumasta käytöksestään ja nyt on taas niin onnellinen tulevasta perheenlisäyksestä ja haluaa ollakkin osana lapsen elämää, vaikka oli vasta huutanut kurkku suorana minulle ettei ikinä halua nähdä minua tai tulevaa lasta. Mitäs nyt siis tekisin? Antaisinko miehelle anteeksi vai jatkaisinko elämää ilman häntä?