T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai miten niin tottakai voi tulla? Ooonko mää oikeasti ihan tyhmä kun luulin ettei voi tulla....nolonaAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Tottakai voi tulla![]()
No onhan se ihan varmasti sanottu siellä koulussa ja minäkin jo 25-vuotias enkä tuota muistanut. Siis oikeasti, missä mun aivot on. Mua oikeasti nolottaa että en tuota muistanut. Voi mua idioottiaAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ihan oikeesti, aikuisen oikeesti, ohan tuo asia jo käyty läpi teinivuosina yläasteen terveyskasvatustunneillakin; Aina voi tulla raskaaksi, jopa menkkojen aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No onhan se ihan varmasti sanottu siellä koulussa ja minäkin jo 25-vuotias enkä tuota muistanut. Siis oikeasti, missä mun aivot on. Mua oikeasti nolottaa että en tuota muistanut. Voi mua idioottiaAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ihan oikeesti, aikuisen oikeesti, ohan tuo asia jo käyty läpi teinivuosina yläasteen terveyskasvatustunneillakin; Aina voi tulla raskaaksi, jopa menkkojen aikana.![]()
No eipäs nyt kettuilla sielläAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No onhan se ihan varmasti sanottu siellä koulussa ja minäkin jo 25-vuotias enkä tuota muistanut. Siis oikeasti, missä mun aivot on. Mua oikeasti nolottaa että en tuota muistanut. Voi mua idioottiaAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ihan oikeesti, aikuisen oikeesti, ohan tuo asia jo käyty läpi teinivuosina yläasteen terveyskasvatustunneillakin; Aina voi tulla raskaaksi, jopa menkkojen aikana.![]()
... Jatkossa muista, aina voi tulla raskaaksi.Kumin kanssa tai ilman jne.. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No eipäs nyt kettuilla sielläAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No onhan se ihan varmasti sanottu siellä koulussa ja minäkin jo 25-vuotias enkä tuota muistanut. Siis oikeasti, missä mun aivot on. Mua oikeasti nolottaa että en tuota muistanut. Voi mua idioottiaAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ihan oikeesti, aikuisen oikeesti, ohan tuo asia jo käyty läpi teinivuosina yläasteen terveyskasvatustunneillakin; Aina voi tulla raskaaksi, jopa menkkojen aikana.![]()
... Jatkossa muista, aina voi tulla raskaaksi.Kumin kanssa tai ilman jne.. :attn:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Just...Luulen että mulla on enemmän elämänkokemusta vaik oon sua pikkiriikkisen nuorempi....ta siis olen siitä varmaAlkuperäinen kirjoittaja ap:No eipäs nyt kettuilla sielläAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No onhan se ihan varmasti sanottu siellä koulussa ja minäkin jo 25-vuotias enkä tuota muistanut. Siis oikeasti, missä mun aivot on. Mua oikeasti nolottaa että en tuota muistanut. Voi mua idioottiaAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ihan oikeesti, aikuisen oikeesti, ohan tuo asia jo käyty läpi teinivuosina yläasteen terveyskasvatustunneillakin; Aina voi tulla raskaaksi, jopa menkkojen aikana.![]()
![]()
Mie vaan muistuttelen 27 vuotiaan elämänkokemuksella ja -tietämyksellä sinulle. Elämän vakavia tosiasioita. B)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Just...Luulen että mulla on enemmän elämänkokemusta vaik oon sua pikkiriikkisen nuorempi....ta siis olen siitä varmaAlkuperäinen kirjoittaja ap:No eipäs nyt kettuilla sielläAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No onhan se ihan varmasti sanottu siellä koulussa ja minäkin jo 25-vuotias enkä tuota muistanut. Siis oikeasti, missä mun aivot on. Mua oikeasti nolottaa että en tuota muistanut. Voi mua idioottiaAlkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ihan oikeesti, aikuisen oikeesti, ohan tuo asia jo käyty läpi teinivuosina yläasteen terveyskasvatustunneillakin; Aina voi tulla raskaaksi, jopa menkkojen aikana.![]()
![]()
Mie vaan muistuttelen 27 vuotiaan elämänkokemuksella ja -tietämyksellä sinulle. Elämän vakavia tosiasioita. B)