typerä kysymys mesestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mutta=) uskallanko antaa meseosoitettani vieraammillekin ihmisille, eli saavatko he tietoonsa etunimeni lisäksi sukunimeni tai jotain muita tietoja?
tiedän että jonkun mielestä typerä kysymys mutta sen siitä saa kun alkaa mesettelemään vähän vanhemmalla iällä :)

ainahan sä voit luoda meseosoitteen, jossa ei esiinny sun sukunimeä.. esimerkiksi. ja tuntemattomien kanssa kannattaa olla varovainen esim. kuvien käytössä ja jakelussa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ainahan sä voit luoda meseosoitteen, jossa ei esiinny sun sukunimeä.. esimerkiksi. ja tuntemattomien kanssa kannattaa olla varovainen esim. kuvien käytössä ja jakelussa.
mun oma sähköpostiosoite on vaan muunnelma etunimestäni. sukunimeä ei ole ollenkaan siinä itse osoitteessa. mietin että saako mun múita tietoja esim jostain profiilista??

Mesen asetuksista voi määrittää että mitä tietoja haluaa muille käyttäjille kertoo. Sähköpostiosoite tulee tietysti näkyviin joten jos haluaa olla ihan "tuntematon" niin luo jonkun semmoisen s-postiosoitteen, mikä ei tarkoita mitään ja käyttää sitä mesessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rataslaakson Elli:
Mesen asetuksista voi määrittää että mitä tietoja haluaa muille käyttäjille kertoo. Sähköpostiosoite tulee tietysti näkyviin joten jos haluaa olla ihan "tuntematon" niin luo jonkun semmoisen s-postiosoitteen, mikä ei tarkoita mitään ja käyttää sitä mesessä.

kiitos=) menenkin ettiskelemään nuita asetuksia

Yhteistyössä