typerä exän läähättäjä mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmu"

Vieras
oltiin miehen kanssa päivällä kaupungilla. samaan liikkeeseen sattui sen exä. ne tervehti, ja ei siinä mitään.
illalla sanoin miehelle että, exäs on ihan noita-akan näköinen, silleen huumorilla..

mies rupes väittämään siihen , että "osasi se olla kauniskin ja on sillä pitkät sääret."

mä vähän loukkaannuin kun puolustelee ja kehuu exäänsä mulle .olis ollu hiljaa. ja sanonu vaikka että "niin, sä olet paljon kauniimpi.."

Negatiivinen ja tyly kommenttisi hänen exästään paljasti vain oman huonon itsetuntosi.En itse ikinä alentuisi moiseen.Lisäksi se kertoo miehesi selvästi paskasta naismausta mikä taas on omiaan herättämään kysymyksen omasta kauneudestasi =)

Sulla taitaa olla huono itsetunto kun piti mennä naista haukkumaan miehelle. Älä yritä selittää, että huumorilla sanoit. Ei mene läpi! Hanki nainen itsetunto niin ei tarvi miehesikään kuunnella typeriä vitsejäsi ja kiukuttelua.

[QUOTE="näin meillä";24049294]Negatiivinen ja tyly kommenttisi hänen exästään paljasti vain oman huonon itsetuntosi.En itse ikinä alentuisi moiseen.Lisäksi se kertoo miehesi selvästi paskasta naismausta mikä taas on omiaan herättämään kysymyksen omasta kauneudestasi =)[/QUOTE]

mikä on paska naismaku?

Yhteistyössä