Ihan pian alkaa kto-harjoittelu, eli millaiset vaatteet ois päiväkotiympäristössä hyviä? Ulkoilupukuja löytyy kyllä säähän kuin säähän, mutta mites sisävaatteet? Collegeja?
Ja mistä löytyis jotain kivoja esim. Disney aiheisia puseroita aikuiselle, edulliseen hintaan? Mun vaatteista varmaan 90% on mustia, joten haluaisin nyt värikkäitä ja hauskoja vaatteita.
Pitääkö tädit työkenkiä? Olen taas pihalla kuin lumiukko, kun on ihan vieras ympäristö mulle tuo päiväkoti.
Ja mistä löytyis jotain kivoja esim. Disney aiheisia puseroita aikuiselle, edulliseen hintaan? Mun vaatteista varmaan 90% on mustia, joten haluaisin nyt värikkäitä ja hauskoja vaatteita.
Pitääkö tädit työkenkiä? Olen taas pihalla kuin lumiukko, kun on ihan vieras ympäristö mulle tuo päiväkoti.