Työvaatetuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neiti Dina

Aktiivinen jäsen
24.10.2009
6 249
0
36
Ihan pian alkaa kto-harjoittelu, eli millaiset vaatteet ois päiväkotiympäristössä hyviä? Ulkoilupukuja löytyy kyllä säähän kuin säähän, mutta mites sisävaatteet? Collegeja?

Ja mistä löytyis jotain kivoja esim. Disney aiheisia puseroita aikuiselle, edulliseen hintaan? Mun vaatteista varmaan 90% on mustia, joten haluaisin nyt värikkäitä ja hauskoja vaatteita.

Pitääkö tädit työkenkiä? Olen taas pihalla kuin lumiukko, kun on ihan vieras ympäristö mulle tuo päiväkoti.

Mä pidin pk:ssa ihan tavis farkkuja, ja joskus siistejä velourhousuja (ne kun on mukavat ulkohousujen alla). Paitoina trikoota, peruspaitaa, kietaisupaitoja yms., välillä kyllä myös sitä mustaa.

Sisäkengät täytyy olla, mä ostin mary jane -malliset crocsit. Pysyy hyvin jalassa tuplaremmin ansiosta. Muunkinlaisia työkenkiä siellä näkyi, sekä just crocseja.

Itse oon pitäny ihan kollareita, farkkuja, ja velourhousuja.
Kaikki oikeastaan käy, kunhan ovat siistissä kunnossa :p

Työkenkinä crocsit. Voit käyttää mustaa, eikai sun nyt tarvi mitään disneyn paitoja harjottelun takia ostaa. :D :o

Mä käytän talvella farkkuja ja sitten jotain paitaa, collaria tai sitten sellaista vetskaritakkia, jonka alla on ohuempi paita. Se on kätevä ottaa pois jos tulee liian kuuma ja vetästä taas päälle jos on vaikka eteisessä jossa vetää. Yleensä kaikki pitää sellaisia vaatteita, joissa itse viihtyy, mutta näyttää siedettävältä, joten ei se niin nukkaa ole miten pukeutuu. Joku pitää goottivaatteita ja toiset lökäpöksyjä, jokainen oman maun mukaan, kunhan se sopii päiväkotiin eli ei liian paljastava ja kesällä ei bikineitä pihallakaan.

Kenkinä mulla on sisällä sellaiset työsandaalit jotka saa helposti jalasta pois (meillä ei tartte olla takaremmillisiä kenkiä).

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Itse oon pitäny ihan kollareita, farkkuja, ja velourhousuja.
Kaikki oikeastaan käy, kunhan ovat siistissä kunnossa :p

Työkenkinä crocsit. Voit käyttää mustaa, eikai sun nyt tarvi mitään disneyn paitoja harjottelun takia ostaa. :D :o

no ei tarvikaan :D ihan siis muutenkin haluaisin jotain hauskoja kamppeita ja väriä ja mielikuvitusta :D Nyt on vaan hyvä tekosyy hankkia minni hiiri vaatekaappiin. :laugh:

Yhteistyössä