Työttömyyskortistossa saa olla ihan rauhassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitkäaikaistyötön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28055176:
oikeen tehokasta työllistämistä. aika turhia noi työvoimatoimistot on, moniko on sitä kautta oikeasti saanut oikeita töitä(eikä mitään harjoitteluita).

Täällä ei saa edes mitään työllistämistukipaikkaa työmarkkinatuella niihinkin kuulemma paljon hakijoita.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28055176:
oikeen tehokasta työllistämistä. aika turhia noi työvoimatoimistot on, moniko on sitä kautta oikeasti saanut oikeita töitä(eikä mitään harjoitteluita).

Mä sain työkkärin kautta töitä 4 tunniksi vuonna 2002, tai siis olivat sieltä antaneet mun numeron yhdelle purkualan yritykselle, joka sitten palkkasi mut neljäksi tunniksi. :D

WUHUU!

[QUOTE="vieras";28055199]Sieltä mitään töitä saa, "työharjottelupaikkoja" ilmaiseksi työvoimaksi kylläkin.[/QUOTE]

Täällä ei ole edes ns.työharjoittelupaikkoja.

No jaa, itse ikäni ollut töissä kun yhen äkkiä jäin työttömäksi. Pari kuukautta meni kun työkkäri oli antanu mun tiedot työnantajalle... lyhyeen loppu se työttömyys =) ala vielä semmonen että avoimia paikkoja vähän ja niihin hakijoita paljon. Että voi sitä työkkärin kauttakin työllistyä vaikka se ikävä kyllä taitaakin olla melko harvinaista.....

Yhteistyössä