K kuka keksi laman Vieras 23.03.2009 #1 Kuinka moni täältä on saanut itse tai joku tuttu kenkää työstä? Miten olet suhtautunut asiaan?
V vieras Vieras 23.03.2009 #2 Itse "saan kenkää" ens tiistaina. Työtodistus tuli tänään postissa! Eipä kai tuohon voi oikein mitenkään kummemmin suhtautua...potuttaa ja paljon...olis ollu jo täys kesälomakin
Itse "saan kenkää" ens tiistaina. Työtodistus tuli tänään postissa! Eipä kai tuohon voi oikein mitenkään kummemmin suhtautua...potuttaa ja paljon...olis ollu jo täys kesälomakin
P Pomm Jäsen 20.11.2008 398 0 16 23.03.2009 #3 Noh, työtön ja työtön... irtisanottiin joo mutta nyt olen jo koulun penkillä että opiskelija sitten vissiin. Kyllä ne merkit oli siihen suuntaan että jotain isompaa firmassa tapahtuu että ei tullut yllätyksenä, harmitti kyllä koska tykkäsin työstäni. Mutta turha pinnistellä kun on jo housussa. Ei voe mittää, etteenpäen sano mummo lumessa vai miten se oli.. :snotty:
Noh, työtön ja työtön... irtisanottiin joo mutta nyt olen jo koulun penkillä että opiskelija sitten vissiin. Kyllä ne merkit oli siihen suuntaan että jotain isompaa firmassa tapahtuu että ei tullut yllätyksenä, harmitti kyllä koska tykkäsin työstäni. Mutta turha pinnistellä kun on jo housussa. Ei voe mittää, etteenpäen sano mummo lumessa vai miten se oli.. :snotty: