Työttömänä lainaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Tarvitsisin lainaa 500 euroa ajokortin II-vaiheeseen, onkohan mahdollista saada pankista työttömänä? Minulla jää kaikkien laskujen jälkeen kk 300 euroa, joten pystyisin hyvin maksamaan noin sata euroa lainaa kk pois.. Takaajat kyllä saan jos niitä tarvitaan.

Kannattavampaa olisi varmaankin laittaa se satanen kuussa säästöön ja mennä autokouluun vasta parin kuukauden kuluttua. Lainaa varmaan saisi, mutta ei ilmaiseksi.

[QUOTE="vieras";26760124]Kannattavampaa olisi varmaankin laittaa se satanen kuussa säästöön ja mennä autokouluun vasta parin kuukauden kuluttua. Lainaa varmaan saisi, mutta ei ilmaiseksi.[/QUOTE]

Muuten kyllä, mutta on tässä enää 2 kk aikaa että kortti umpeutuu ja jos se kerkeää mennä umpeen niin pitää käydä teoriakoe ja inssi uusiksi, se kalliiksi tuleekin..

[QUOTE="a p";26760143]Muuten kyllä, mutta on tässä enää 2 kk aikaa että kortti umpeutuu ja jos se kerkeää mennä umpeen niin pitää käydä teoriakoe ja inssi uusiksi, se kalliiksi tuleekin..[/QUOTE]

Tässä tapauksessa olet jo pahasti myöhässä vaikka sinulla olisi rahat taskussa. Mene autokouluun heti huomenna ja sovi siellä osamaksusta.

[QUOTE="hmm";26760277]Ei kai kakkosvaihe noin paljoa maksa. Mulla maksoi 200 e... Tosin mulla oli oma auto. Ehkä saisit autoa lainaksi joltain?[/QUOTE]

On oma auto :) II-vaihe 370 euroa, pimeänajo 90 euroa, liukkaanajo 70 euroa..

Siis kakkosvaiheessahan nimenomaan käydään siellä liukkaalla, sen pitäis kuulua hintaan. Pimeän voi ajaa myös simulaattorilla. Eikä maksa mitään, muistaakseni.